این لامپ‌های تزیینی خانه شما را مدرن می‌کنند

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این روزها لامپ‌های تزیینی در اشکال خاص و متنوع، طرح‌های غیرمعمول و رنگ‌ها و الگوهای خلاقانه در بازار وجود دارند و برای هر سبک دکوراسیونی مناسب هستند.
لامپ های تزیینی در دکور منزل

استفاده از لامپ‌های دکوراتیو موثرترین و ساده‌ترین راه برای ایجاد یک نورپردازی خاص و ایجاد تمایز در چیدمان خانه است. از طرف دیگر روشنایی استاندارد و البته زیبا یکی از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی داخلی به حساب می‌آید. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی لامپ های تزیینی در دکور منزل می‌پردازیم.

لامپ ادیسونی برای یک نورپردازی خاص

اگر به دنبال یک نورپردازی خاص هستید، استفاده از لامپ‌های ادیسونی، پیشنهاد جالبی می‌تواند برای‌ شما باشد. خوشبختانه در طراحی این حباب‌های زیبا، علاوه بر به‌کارگیری رشته‌های فلزی، برای تولید نور، از نوارهای ال‌ای دی هم، استفاده شده است. این طراحی برای کسانی که قصد صرفه جویی در مصرف برق را دارند، انتخاب مناسبی است.

لامپ ادیسونی برای یک نورپردازی خاص

لامپ‌های ال‌ای‌دی تزیینی

با افزایش استقبال از خرید چراغ دکوراتیو در سال‌های اخیر، لامپ‌های LED تزیینی با مدل‌های متفاوت پا به بازار گذاشتند. این لامپ‌ها انواع مختلفی دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به لامپ‌های ال‌ای‌دی سه‌بعدی، لامپ‌های رشته‌ای تزیینی و LED شلنگی نیز اشاره کرد. ساختار همه این لامپ‌ها به‌گونه‌ای است که بیشتر برای ایجاد تنوع و تغییر در دکوراسیون از آن‌ها استفاده می‌شود.

ال‌ای‌دی حبابی

لامپ ال‌ای‌دی حبابی نیز یکی دیگر از انواع چراغ تزیینی است که بیشتر به دلیل رنگ‌های متنوع در دکوراسیون خانه‌ها از آن استفاده می‌کنند. برای دیدن لوسترهای شیک و زیبا به مطلب این لوسترها هر خانه‌ای را شیک و خاص می‌کنند سر بزنید.

لامپ های تزیینی در دکور منزل

ال‌ای‌دی‌ شلنگی

این لامپ نیز ممکن است ظاهر دکوراتیوی نداشته باشد، اما از آن‌ها برای تزیین بخش‌های مختلف استفاده می‌کنند. برای مثال بخشی از نورپردازی دکوراتیو آسمان شب با کمک این نوارهای نور صورت می‌گیرد.

لامپ‌های فلورسنت فشرده

شاید دیدن لامپ‌های فلورسنت فشرده در لیست انواع لامپ‌های تزیینی کمی عجیب و دور از ذهن به‌نظر برسد. در سال‌های گذشته و با ایجاد تحول در دکوراسیون داخلی، لامپ‌های فلورسنت نیز به جمع چراغ‌های تزیینی وارد شدند. این لامپ‌ها بیشتر در دکوراسیون مدرن و در فضاهایی که نیاز به نور فوق‌العاده دارند، استفاده می‌شود.

با این انتخاب هم نور منحصربه‌فرد و فوق‌العاده‌ای در فضا ایجاد می‌شود و هم یک سبک خاص از نورپردازی را اجرا کرده‌اید. این لامپ‌ها، رنگ‌های دیگری مانند زرد و یخی نیز دارند، اما برای استفاده تزیینی، نور مهتابی بهترین انتخاب است.

لامپ‌های تزیینی سیمانی

گرچه یک ویژگی مهم این لامپ‌ها زیباتر نشان دادن نور اسـت اما به دلیل مصرف بالا و تولید گرمای فراوان خیلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و طرفداران زیادی هم ندارند.

لامپ‌های تزیینی سیمانی

ریسه تزیینی

ریسه‌های تزیینی یکی از بهترین مدل‌ها در میان چراغ‌های دکوراتیو هستند. این چراغ‌ها معمولا رشته‌های ال‌ای‌دی به‌هم پیوسته‌ای هستند که می‌توانند در بخش‌های دلخواه دکوراسیون نصب شوند. ریسه نور تزیینی، انواع متفاوتی دارد و آن را در رنگ‌های مختلف نیز می‌توانید در بازار پیدا کنید. از این چراغ‌های تزیینی بیشتر برای نورپردازی شب اتاق خواب استفاده می‌شوند.

ریسه تزیینی

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه مبل کهنه را نو کنیم؟ را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۲۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۰۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۳ ب٫ظ

    عالی خیلی خوبه ممنونم

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۷ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۳۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۳۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…