ترفندهای سریع خانه تکانی در کمترین زمان

۱۴
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
به مناسبت رسیدن به فصل خانه تکانی، تصمیم گرفتیم ترفندهای خانه تکانی را به شما معرفی کنیم. این ترفندها بیشتر از اینکه به نحوه ساماندهی مربوط باشند به کشف فضاهای خالی کمک می‌کنند.
ترفندهای خانه تکانی در منزل

آیا خانه تکانی و تمیز کردن خانه خود را برای ورود به سال جدید شروع کرده‌اید؟ همان‌طور که می‌دانید بسیاری از افراد به خاطر زمان‌گیر بودن فرآیند تمیز کردن خانه با آن مشکل دارند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ترفندهای خانه تکانی در منزل می‌پردازیم.

انباری دارید؟ آن را خالی رها نکنید

خیلی از آپارتمان‌ها یک فضای کوچک انبار، درون خود واحد یا کنار پارکینگ دارند. بسیاری از ساکنان، این انباری را برای وسایل بزرگ و قدیمی نگه می‌دارند. در حالی که انباری می‌تواند مکانی باشد برای لباس‌های زمستانی که حسابی جا می‌گیرند و نمی‌دانید تابستان‌ها دقیقا با آن‌ها باید چه‌کار کرد. همچنین می‌توانید جاروها، تی‌های دسته‌بلند و ظرف و ظروفی را در انباری بگذارید که معمولا هفته‌ای یک بار از آن‌ها استفاده می‌کنید.

ترفندهای خانه تکانی در منزل

دسته‌بندی حرف اول را می‌زند

یکی از روش‌های مدرن برای تمیزکردن خانه، جلو رفتن با دسته‌بندی است. به این شکل که کارتان را اول با لباس‌ها شروع کنید، هر جایی که هستند. مثلا از جالباسی کنار در، کمد لباس اتاق و کشوها شروع کنید. لباس‌هایی که نمی‌خواهید را دور بیندازید و بقیه را در جعبه‌های بزرگ و کوچک مختلف جا بدهید یا در کشو به ترتیب استفاده بچینید. برای اینکه منزل خود را لوکس کنید به مطلب این رنگ‌ها خانه را گران‌‌تر و لوکس‌تر نشان می‌دهد سر بزنید.

ترفندهای خانه تکانی در منزل

استفاده از روش کن‌ماری

یکی از ترفندهای خانه تکانی در منزل استفاده از روش کن ماری است. کن‌ماری یک سیستم ساده سازی و نظم و ترتیب بخشی به خانه، با رها کردن وسایلی است که دوستشان ندارید. به همین سادگی، هرچیزی که به شما حس خوبی نمی دهد را دور بیندازید.

این روش جذاب و مدرن تنها وسایل غیرضروری را از جلوی چشم شما بر نمی‌دارد، بلکه به شما کمک می‌کند وسایل خود را دقیقا بشناسید و با حذف غیرضروری‌ها کیفیت زندگی خود را بالا ببرید. در روش کن‌ماری، شما باید همه خانه را یک جا تمیز کنید. علاوه بر این، در حین تمیز کردن و قبل از اتمام کار، وسایلی که نمی‌خواهید را دور بیندازید.

استفاده از روش کن‌ماری

 لوازم هماهنگ باید کنار هم قرار بگیرند

یکی از معضلات بزرگ در خانه‌ها پراکنده گذاشتن وسیله‌های مشابه است. شاید شما هم چندین وسیله هماهنگ را در نقاط مختلف از خانه خود نگهداری می‌کنید. باور کنید این کار اشتباه است اگر درست بود که دیگر احتیاجی برای خواندن این متن نداشتید. پس قبول داشته باشید که لوازم آرایشی بهداشتی شما باید فقط در یک مکان نگه داشته شوند. کتاب‌های شما باید در یک محل قرار بگیرند. مدارک شما نباید در هر گوشه از خانه پخش باشند تا در زمانی که به آن احتیاج دارید زمین و زمان را زیر و رو کنید. ما به شما قول می‌دهیم که با رعایت این اصل تحول عجیبی در خانه شما اتفاق می‌افتد.

 لوازم هماهنگ باید کنار هم قرار بگیرند

پیشنهاد مطالعه: مطلب شیک‌ترین مدل‌های مبلمان برای دکور منزل را بخوانید.

۱۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۲۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۰۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۰۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۰۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۲۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۹ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۵۶ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۵ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۷ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۵۲ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۲۲ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۳۷ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۳۱ ب٫ظ

  14. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…