با گیاهان آپارتمانی خانه کوچک خود را زیباتر کنید

۸
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه در شهرهای ما دیگر از آن خانه‌های حیاط‌دار و باصفا خبری نیست. نگران نباشید، در همین خانه‌های کوچک خود نیز می‌توانید جای مناسبی برای گیاه‌های آپارتمانی درست کنید.
ایده های چیدمان گیاهان آپارتمانی در خانه کوچک

حتما با ما موافق هستید که دیدن جوانه گیاهان آپارتمانی چقدر لذت‌بخش است و دل آدمی را شاد می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم به معرفی ایده های چیدمان گیاهان آپارتمانی در خانه کوچک بپردازیم تا بتوانید در کنج خانه‌ خود، گلخانه کوچکی برای خودتان داشته باشید.

ترکیب اکسسوری و گلدان

اگر به اکسسوری علاقه دارید می‌توانید قفسه‌ای در اتاق نشیمن خانه‌ خود درست کنید و روی آن را با وسایل دکوری و گلدان‌های زیبا تزیین کنید.

ایده های چیدمان گیاهان آپارتمانی در خانه کوچک

فضایی منظم و خنثی

فضای یکنواخت دوست دارید؟ گل و گیاهان خود را بردارید و از گلدان‌هایی که رنگ خنثی دارند استفاده کنید و چیدمان خود را داشته باشید. در تصویر زیر همان‌طور که می‌بینید از گیاهانی استفاده شده که به نور کمی نیاز دارند و به خاطر همین قفسه با پنجره‌ها فاصله دارد. اما اگر در خانه‌ شما امکانش هست،‌ جای گیاهان را نزدیک به پنجره انتخاب کنید.

ایده های چیدمان گیاهان آپارتمانی در خانه کوچک

رویاهای سبز

اسم این سبک را رویاهای سبز گذاشته‌‌ایم. اگر دوست دارید بالای تخت خود آویز و لوازم دکوری داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم قفسه‌ای برای گیاهان درست کنید و یک قطعه هنری بسازید. با داشتن این نوع دکور انگار تکه‌ای از جنگل را با خود به خانه آورده‌اید. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاهان آپارتمانی فضای منزل را شاداب می‌کنند سر بزنید.

رویاهای سبز

سبک بوهو

یک سینی بافته شده و حصیری، گلدان دونات‌شکل و سایر عناصر داخل تصویر زیر باعث القای حس بوهو می‌شوند. این دکور با ظرافتی که دارد مثل یک اثر هنری می‌ماند.

سبک بوهو

یک گوشه رنگارنگ

همه‌ ما در خانه‌ خود گوشه و کناری داریم که خالی و بدون استفاده رها شده‌اند. یکی از ایده های چیدمان گیاهان آپارتمانی در منزل این است که می‌توانید گوشه اتاق خود را به یک باغچه نقلی تبدیل کنید. با چیدمان درست گوشه‌های خانه، رنگ و زندگی به یک فضای مرده می‌بخشید. این ایده برای اتاق خواب عالی است و در هر سنی که باشید می‌توانید از تماشای باغ کوچک خود لذت ببرید.

یک گوشه رنگارنگ

ترکیب گلبهی و سبز و تبلور زیبایی

گلبهی و سبز همیشه یک ترکیب دوست‌داشتنی می‌سازند. اگر دیواری دارید که می‌توانید آن را رنگ کنید پیشنهاد می‌کنم به این ایده فکر کنید. بخشی از دیوار را گلبهی کنید و روی آن طبقه‌های چوبی بزنید و گلدان‌های خود را بچینید. به‌طور حتم از این کار پشیمان نخواهید شد.

ترکیب گلبهی و سبز و تبلور زیبایی

یک نردبان یا استند چوبی کوچک

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که به دیوارشان میخ نمی‌کوبند، این ایده مال شما است. هم می‌توانید از استندهای آماده استفاده کنید یا یک نردبان چوبی بسازید.

گذاشتن گیاهان روی استند و نردبان مخصوص یا هر سطح دیگری برای کسانی که کودک خردسال دارند مناسب نیست، چراکه در این مدل گیاهان در دسترس هستند و کودک شما به‌راحتی می‌تواند به آن دست بزند.

یک نردبان یا استند چوبی کوچک

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز آشپزخانه خود را اینگونه نچینید را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۳۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۴۴ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۴۴ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۱۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…