با این فرش خاص دکور منزل را متحول کنید

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده از فرش ایرانی در خانه‌های امروزی کار زیاد سختی نیست و با کمی دقت و خلاقیت می‌توان آن را با سایر عناصر دکوراسیون مدرن امروزی به‌کار برد.
کاربرد فرش ایرانی در دکور منزل

از دکوراسیون‌های گرم و صمیمی خانه‌های ییلاقی گرفته، تا دکوراسیون ساده و سرد خانه‌های مینیمال شهری و مدرن، همه و همه ظرفیت پذیرش قالی و گلیم ایرانی را در خود دارند. در این مطلب از مجله دلتا به کاربرد فرش ایرانی در دکور منزل می‌پردازیم.

فرش ایرانی در اتاق نشیمن

خوشبختانه چه اتاق نشمین شما بزرگ و چه کوچک باشد، فرش ایرانی را می‌توانید در اندازه‌های مختلف استفاده کنید. بهتر است سرتاسر کف را با فرش نپوشانید و قسمت بیشتری از موکت یا کفپوش خانه را به نمایش بگذارید. در اتاق نشیمن بزرگ، مانند تصاویر زیر، می‌توانید مبل‌ها را دور فرش و روی کفپوش بچینید. به طوری که هیچ قسمتی از فرش زیر مبل نباشد یا تنها قسمت کوچکی از فرش زیر مبل قرار گیرد.

کاربرد فرش ایرانی در دکور منزل

فرش ایرانی زیر میز غذاخوری

یک کاربرد فرش ایرانی در دکور منزل این است که می‌توانید برای زیر میز غذاخوری استفاده کنید که نمونه‌ای از آن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

کاربرد فرش ایرانی در دکور منزل

فرش ایرانی در آشپزخانه

آشپزخانه‌های مدرن و امروزی، ظرفیت داشتن فرش یا گلیم ایرانی را در خود دارند. ترکیب طراحی مدرن آشپزخانه با احساس نوستالژی فرش ایرانی بسیار دلپسند و زیبا شده و آن را تبدیل به یک آشپزخانه کوچک ایرانی شیک و زیبا می‌کند.

فرش ایرانی در آشپزخانه

فرش ایرانی در راهروی خانه‌های امروزی

می‌توانید در راهروهای مدرن خانه خود نیز از نوستالژی فرش و گلیم ایرانی بهره ببرید. نمونه‌ای از این موارد را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. مدل‌های زیبا و جذاب مبلمان را در مطلب شیک‌ترین مدل‌های مبلمان برای دکور منزل ببینید.

فرش ایرانی در راهروی خانه‌های امروزی

فرش ایرانی در راه پله‌ها

می‌توانید حتی راه پله‌ها را هم با فرش ایرانی بپوشانید. منتها مراقب باشید که حتما فرش را روی پله‌ها فیکس کنید که مبادا روی آن لیز بخورید. همچنین می‌توانید با چسباندن تکه‌های فرش به پله‌ها فضا را خلاقانه‌تر کنید.

فرش ایرانی در اتاق خواب

حتی اتاق خواب خودتان را هم می‌توانید با فرش ایرانی زیبا کرده و یک اتاق خواب ایرانی شیک داشته باشید.

فرش ایرانی در اتاق خواب

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز خانه کوچک خود را اینگونه نچینید! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۲۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…