چگونه لباس‌هایی با رنگ‌های مختلف را ست کنیم؟

۷
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به رنگ‌شناسی استایل اهمیت ندهید، تعادل و جذابیت در ظاهر شما از دست می‌رود. رنگ‌هایی وجود دارند که رنگ پوست شما را تکمیل و ظاهر شما را پرجلوه می‌کنند.
ست کردن رنگ های متفاوت

در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم که از سازوکار رنگ لباس در استایل شخصی برای شما بگوییم و با چند نکته‌ساده و در عین حال مهم شما را در ست کردن رنگ های متفاوت لباس راهنمایی کنیم.

ست کردن رنگ های متفاوت لباس

جذابیت استایل تک‌رنگ

رنگ‌های یک‌دست در لباس شامل یک گروه رنگی با تناژهای متفاوت است. طراحی یک لباس در پالت تک‌رنگ، کار چندان سختی نیست و هر شخصی می‌تواند آن را به‌خوبی انجام دهد. فقط باید مطمئن شوید که از درجه‌های مناسب رنگ استفاده می‌کنید و همه آن‌ها جلوه خوبی برای چشم دارند. با استفاده از تناژهای تک‌رنگ، می‌توانید لباسی چشم‌نواز و جذاب داشته باشید. رنگ‌های سیاه و سفید در میان تناژهای تک‌رنگ پرطرفدار، از بهترین انتخاب‌ها برای داشتن استایل جذاب هستند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب شلوار مناسب تیپ شما کدام است؟ را بخوانید.

ترکیب رنگ‌های آنالوگ در استایل

رنگ‌های آنالوگ یا به‌عبارتی رنگ‌های مشابه، رنگ‌هایی هستند که در چرخه رنگ کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. این رنگ‌ها ترکیبی از ۲ یا ۳ رنگ هستند که اگر به‌خوبی با هم مخلوط شوند، نتیجه نهایی تناژی از همان رنگ مشابه کناری در چرخه خواهد بود. وقتی از این تکنیک در انتخاب رنگ لباس استفاده می‌کنید، نتیجه نهایی شیک و در عین حال به‌روز خواهد بود. رنگ‌های قرمز، نارنجی و ترکیب قرمز و نارنجی یا سبز، آبی و ترکیب سبز و آبی نمونه‌ای از رنگ‌های آنالوگ در چرخه رنگ هستند.

ست کردن رنگ های متفاوت

پیروی از قانون مکمل در ست کردن رنگ های متفاوت

در انتخاب رنگ لباس می‌توانید به سراغ چرخه رنگ بروید و از رنگ‌های مکمل در استایل خود استفاده کنید. قرمز و سبز، آبی و نارنجی، بنفش و زرد نمونه‌هایی از ترکیب رنگ‌های مکمل هستند. این تناژها بر اساس چرخه رنگ در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، اما وقتی آن‌ها در استایل شخصی کنار هم قرار می‌دهید نتیجه کار بسیار زیبا و جذاب خواهد شد.

استفاده از رنگ‌های سه‌گانه

رنگ‌های سه‌گانه برعکس رنگ‌های آنالوگ در کنار یکدیگر، در چرخه رنگ دیده نمی‌شوند. بلکه به‌طور مشخصی از هم فاصله دارند و فاصله‌های میان این سه رنگ با هم برابر است. بنابراین یکی از انتخاب‌های رنگ لباس در استایل شخصی می‌تواند ترکیبی از سه رنگ با فاصله از یکدیگر در چرخه رنگ باشد. هنگامی که از این رنگ‌ها در استایل استفاده می‌کنید، خواهید دید که نتیجه نهایی فوق‌العاده خواهد شد. بهترین مثال از رنگ‌های سه‌گانه، ترکیب سه رنگ اصلی آبی، زرد و قرمز و همچنین ستی از رنگ‌های سبز، نارنجی و بنفش در گروه رنگ‌های ثانویه است.

ست کردن رنگ های متفاوت

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب جدیدترین شال و روسری‌ها برای سال ۱۴۰۱ را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۱۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۵۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۰ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۵۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۳۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…