چگونه با کمترین هزینه هدیه‌ های فانتزی درست کنیم؟ (+ویدئو)

۰
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
هدیه دادن یکی از بهترین روش‌های قدردانی از عزیزانمان است و اگر این هدیه با ذوق و هنر خودمان ساخته شود جذابیت بیشتری خواهد داشت. این ویدئو به شما نشان خواهد داد که چطور با کمترین هزینه هدیه‌ های فانتزی درست کنید.
هدیه های فانتزی

روز ولنتاین یا روز عشق یا روز عشاق در فرهنگ مسیحی سده‌های میانه و سپس فرهنگ مدرن غربی روز ابراز عشق است که به صورت سالانه برگزار می‌شود. این مناسبت هر سال در روز ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن ماه)  به افتخار  “والنتین” در کلیساهای کاتولیک جشن گرفته می‌شود.

طبق یک افسانه مشهور در سده سوم میلادی، در روم باستان در دوران فرمانروایی کلودیوس دوم کشیشی به نام والنتین می‌زیسته‌است. کلودیوس عقیده داشت مردان مجرد نسبت به آنانی که همسر و فرزند دارند سربازان جنگجوتر و بهتری هستند. از این رو ازدواج را برای مردان جوان امپراتوری روم قدغن می‌کند. والنتین معتقد بود که این حکم ناعادلانه است؛ لذا مخفیانه عقد سربازان رومی را با دختران محبوبشان جاری می‌کرد. هنگامی که کلودیوس این امر را دریافت، والنتین را به مرگ محکوم کرد.

به گزارش مجله دلتا، در رابطه با تعیین روز عشق در فرهنگ‌های گوناگون از جمله در ایران اختلاف نظر وجود دارد. به طوری که برخی  به تأسی از فرهنگ باستانی روز سپندارمزگان را جشن می‌گیرند.

یکی از نقدهایی که به این روز و جشن‌های آن وارد می‌شود این است که برخی آن را نماد مصرف گرایی و تجمل می‌دانند. دلیل این امر هم هزینه‌های زیادی است که برخی افراد در این روز متحمل مینشوند. ما در این ویدئو به شما آموزش می‎دهیم که چگونه در خانه با کمترین هزینه هدیه های فانتزی ارزشمند و جذابی تهیه کنید.

برای دیدین مطالب بیشتر صفحه صدا و تصویر مجله دلتا را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…