رپورتاژ آگهی

 آیا ژل بی بی دنس درباردار شدن موثر است؟

۳
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
ژل بیبی دنس لوبریکا در عین حال که روان‌کننده است و رابطه زناشویی را روان و بدون درد می‌کند، آسیبی به سلامت تخمک و اسپرم وارد نمی‌کند.
ژل بی بی دنس

ژل بی بی دنس یک روان کننده موثر سازگار با اسپرم است؛ در فرمولاسیون این ژل از پارابن استفاده نشده است. این ژل برای زوج‌هایی که به دنبال رابطه ایده‌آل هستند، با pH مخاط دهانه رحم و مایع منی بسیار مناسب است. این ژل دارای ۶ اپلیکاتور یکبار مصرف است. استفاده از این روان‌کننده نه تنها در لذت‌بخش‌تر شدن رابطه موثر است، بلکه شانس بارداری را با مناسب کردن محیط رحم برای زنده ماندن اسپرم، بالا می‌برد. همراه مجله دلتا باشید تا ژل بی بی دنس را بیشتر بشناسید.

ژل بی بی دنس به باردار شدن کمک می‌کند؟

 آیا ژل بی بی دنس درباردار شدن موثر است

ژل بیبی دنس لوبریکا در عین حال که روان‌کننده است و رابطه زناشویی را روان و بدون درد می‌کند، آسیبی به سلامت تخمک و اسپرم وارد نمی‌کند. جالب است بدانید که Baby Dance دارای ۷ pH است و در زمان مناسب آماده شدن برای بارداری به اسپرم کمک می‌کند تا از رحم عبور کند و به تخمک برسد؛ همچنین حاوی هیچ ماده مضری برای تخمک یا اسپرم نیست.

ویژگی‌های ژل بی بی دنس چیست؟

  1. خاصیت ایزوتونیک: Baby dance یک فرمول منحصر به فرد ایزوتونیک دارد. به این معنا که غلظت املاح در آن با غلظت املاح سلول‌های واژن یکی است و باعث خشکی واژن و آسیب بافتی نمی‌شود. در حالی‌که سایر لوبریکنت‌های موجود به دلیل غلیظ بودن املاح با کشیدن آب سلول‌های واژن سبب خشکی و آسیب بافتی در واژن می‌شوند.
  2. عدم وجود Paraben در ژل بیبی دنس: پارابن از جمله موادی است که در لوبریکنت‌های موجود در بازار به عنوان نگهدارنده استفاده می‌شود و به دلیل دارا بودن فرمول xenoestrogen از نظر شیمیایی همانند استروژن در بدن عمل کرده و موجب سرطان‌های اندام تولید مثل می‌شود. در ژل Baby Dance به جای استفاده از پارابن از روغن گل سرخ به عنوان نگهدارنده استفاده شده است.
  3. PH مناسب برای اسپرم: در دوره سیکل قاعدگی اکو سیستم واژن سالم دارای PH4 است؛ اما در زمان باروری دقیقا قبل از تخمک گذاری بدن شروع به تولید موکوس سرویکسی کرده و PH را به ۷ نزدیک می‌کند تا محیط مناسبی برای زنده ماندن اسپرم و شنای اسپرم در لوله‌های فالوپ ایجاد شود؛ زیرا اسپرم در محیطی با PH4 (اسیدی) زنده نمی‌ماند. پی‌اچ ژل بی بی دنس با PH موکوس سرویکسی هماهنگ است و حرکت اسپرم را مختل نمی‌کند و DNA اسپرم را تخریب نمی‌کند؛ بلکه باعث به وجود آمدن یک محیط مغذی برای اسپرم می‌شود و حرکت اسپرم را تسهیل می‌کند تا به راحتی شناور شود و صحیح و سالم خود را به تخمک برساند.

مواد موثر موجود در ژل بی بی دنس

  • آب تصفیه شده
  • استیل هیدروکسی اتیل سلولز
  • Hypromellose
  • کربوروم هوموپلیمر B
  • سدیم و پتاسیم فسفات
  • کلرید سدیم
  • هیدروکسید سدیم
  • الکل فرمالین
  • اسید کاپریلیک (یک اسید چرب در روغن نخل و نارگیل)
  • Salvia sclarea

داروهای کمک کننده برای باروری

ژل بی بی دنس و بارداری

در ادامه تعدادی از بهترین مکمل‌های تقویت اسپرم و تخمک را معرفی می‌کنیم؛

مکمل‌های تقویت اسپرم

آندروفرتی Androferti

آندروفرتی از مکمل‌های تقویت اسپرم است که در تولید اسپرم خوب و باکیفیت تاثیر فراوانی دارد. این دارو باید در یک دوره شش ماهه استفاده شود، اما نتایج اولیه آن پس از سه ماه مشاهده خواهد شد. آندروفرتی پارامترهای کیفیت اسپرم ( تمرکز، حرکت، مورفولوژی و حجم ) را ارتقاء و احتمال باروری را افزایش می‌دهد.

پروکسید پلاس سیگما  Proxeed Plus

ساشه پروکسید پلاس سیگما تاو هم یکی از مکمل‌های تقویت قوای جنسی آقایان است. این ساشه موجب افزایش قدرت باروری در مردان، تقویت روند اسپرماتوژنز طبیعی و افزایش تولید اسپرم می‌شود.

فرتی ویتال سان لایف  SunLife FertiVital Sticks

ساشه فرتی ویتال سان لایف حاوی تمام ترکیبات مورد نیاز برای تامین نیاز آقایان برای بهبود عملکرد باروری است. ویتامین E، ال کارنیتین و ال آرژنین، کوآنزیم کیوتن، فولیک اسید، زینک و سلنیوم ترکیبات موثر این ساشه تقویتی آقایان است.

مکمل‌های تقویت تخمک

فرتی بیوتیک وومن فرتی فارم   Fertypharm Ferty Biotic Woman

این مکمل با ترکیبات خاص خود می‌تواند کیفیت فولیکول‌ها و اندازه آنها را بهبود بخشد. بهبود کیفیت تخمک، بهبود عملکرد تخمدان، پیشگیری از پیشرفت بیماری‌های عفونی در سیستم‌های ادراری-تناسلی و کاهش احتمال بروز عوارض بارداری و حتی افزایش دهنده شانس موفقیت آی وی اف، بخشی از ویژگی‌های این مکمل تقویت باروری بانوان است.

اوابوست   OvaBoost

این مکمل برای بهبود عملکرد تخـمدان و تخـمک گذاری مناسب و موثر است. اوابوست شامل سه ترکیب ملاتونین، فولات و میواینوزیتول موثر در بهبود کیفیت تخمک است. استفاده از اووابوست با داشتن ترکیباتی چون انواع ویتامین‌های ضروری، آنتی اکسیدانت‌ها ،CoQ10، ویتامین E، عصاره هسته انگور و آلفا لیپوئیک اسید موجب بهبود عملکرد تخمدان، افزایش انرژی درونی تخمک و ایجاد تخمک‌های سالم‌تر برای یک باروری موفق می‌شود.

پروکسید وومن سیگما تاو  Sigma Tau Proxeed Women

این مکمل برای تقویت قدرت باروری زنان، حفظ کیفیت تخمک‌های تازه، بهبود کیفیت تخمک و عملکرد مناسب تخمدان و فعالیت طبیعی هورمونی بدن خانم‌ها بسیار مناسب و موثر است. ساشه پروکسید وومن سیگما تاو یکی از بهترین مکمل‌های غذایی برای افزایش قدرت باروری است.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۰۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…