چند پیشنهاد شگفت‌انگیز برای نوکردن وسایل قدیمی منزل

۶
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروز یک‌بار دیگر سراغ وسایل قدیمی و کهنه بروید و سعی کنید با خلاقیت به ‍آن‌ها نگاه کنید تا ببینید که چه وسایل زیبایی در دل این اثاثیه کهنه پنهان شده‌اند. به این چند پیشنهاد شگفت‌انگیز توجه کنید.
روش‌ های نوسازی وسایل قدیمی در منزل

خانه همه ما انباری‌هایی دارد که پر شده با وسایل کهنه و قدیمی که بعضی از آن‌ها را به‌خاطر خاطرات شیرینی که در کنارشان تجربه کرده‌ایم، دوست داریم و نمی‌خواهیم که آن‌ها را دور بیندازیم. در این مطلب از مجله دلتا به بیان روش‌ های نوسازی وسایل قدیمی در منزل می‌پردازیم.

تبدیل دراور قدیمی به یک دراور جدید و زیبا

شاید مدتهاست که یکی از این دراورها را در خانه دارید و پس از گذشت زمان حالا دیگر ظاهر آن مثل روز اول برای شما جذاب نیست. شاید حتی قصد دارید با تغییراتی در دکوراسیون داخلی، حال و هوای جدیدی را در اتاق خود ایجاد کنید. مانند تصویر زیر عمل کنید. نکته خاص در مورد این دراور اضافه کردن چهار تا پایه و جایگزین کردن چهار سبد به‌جای چهار کشو است.

روش‌ های نوسازی وسایل قدیمی در منزل

تبدیل صندلی کهنه به یک صندلی جدید

یک صندلی قدیمی، که از مادربزرگ شما به ارث رسیده است را می‌توانید با ترفندهای خلاقانه به مرواریدی در دکوراسیون داخلی منزل خود تبدیل کنید. مانند تصویر زیر عمل کنید. نکته جالب این نوسازی حذف قسمت بالایی صندلی است که یادآور مدل‌های قدیمی و کلاسیک است.

روش‌ های نوسازی وسایل قدیمی در منزل

تبدیل یک کتابخانه قدیمی به یک کتابخانه جدید

شاید یک کتابخانه قدیمی در خانه خود داشته باشید که خیلی قدیمی شده باشد. برای نوسازی آن می‌توانید مانند تصویر زیر عمل کنید. به این کتابخانه دو در، در قسمت میانی اضافه شده است. یکی برای تبدیل کردن آن به میز تحریر و دیگری برای اینکه قفسه‌ای برای گذاشتن وسایل شخصی داشته باشیم.

تبدیل یک کتابخانه قدیمی به یک کتابخانه جدید

میز چرخ‌دار را به یک میز کنارتختی زیبا تبدیل کنید

در خانه همه ما یک میز چرخ‌دار قدیمی وجود دارد که بلااستفاده است. برای نوسازی آن مانند تصویر زیر عمل کنید. تغییر در رنگ بدنه، دستگیره‌ها، پایه‌ها و استفاده از کاغذ دیواری برای پوشش درب‌ها، همه و همه باعث شده تا شما از یک میز چرخدار یک میز کنارتختی بسازید.

میز چرخدار با به یک میز کنارتختی زیبا تبدیل کنید

تبدیل تختخواب قدیمی به یک کاناپه زیبا

یکی از روش‌ های نوسازی وسایل قدیمی در منزل می‌تواند تبدیل تختخواب قدیمی به یه کاناپه است. سرتخت دورانداختنی شما می‌توانید نیمی از یک کاناپه زیبا باشد. به شرط آنکه همه چیز در جای خودش آماده باشد. مطالب بیشتر در مورد نوسازی وسایل قدیمی را در مطلب وسایل قدیمی منزل را با این ۵ وسیله عوض کنید بخوانید.

تبدیل تختخواب قدیمی به یک کاناپه زیبا

میز آرایش قدیمی را به یک میز کار زیبا تبدیل کنید

اگر میز آرایش شما قدیمی شده است برای جلوگیری از تکرار و دل‌زدگی می‌توانید کاربری آن را تغییر دهید. مانند تصویر زیر می‌توانید میز آرایش را به یک میز تحریر تمام عیار با یک برد برای یادآوری در بالای آن تبدیل کنید.

میز آرایش قدیمی را به یک میز کار زیبا تبدیل کنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی فضای منزل را شاداب می‌کنند را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۵ ب٫ظ

  2. فرشته مهدوی

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۳۱ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  3. فرشته مهدوی

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۳۱ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۵۰ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۳۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…