ماجرای خطرناک‌ترین آزمایش علمی روی زندانی‌ها!

۹
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گروهی از دانشمندان روس تصمیم گرفتند تا دست به یک آزمایش عجیب و نامتعارف بزنند و آن آزمایش مربوط به بی‌خوابی انسان‌ها بود.
خطرناک ترین آزمایش علمی

دانشمندان از پنج زندانی خواستند در ازای آزادی در این آزمایش شرکت کنند و سی روز نخوابند. در این مطلب از مجله دلتا به خطرناک ترین آزمایش علمی می‌پردازیم. همراه ما باشید.

خطرناک ترین آزمایش علمی

دانشمندان برای بیدار نگه‌داشتن این پنج زندانی از گازی موسوم به گاز نیکولاییف استفاده کردند. زندانیان را در اتاقی قرار دادند و به درون اتاق گاز همراه با اکسیژن پمپاژ کردند. اتاق مورد نظر پر از کتاب و لوازم زندگی با یک سرویس بهداشتی بود که از طریق یک پنجره شیشه‌ای کنترل می‌شد. همچنین پنج میکروفن هم به آن‌ها وصل شد.

وحشتناک ترین آزمایش علمی

رفتارهای عجیب و غریب آغاز می‌‌شود

پنج روز اول همه چیز طبیعی بود اما پس از پنج روز، رفتارهای عجیب و غریب آغاز شد. زندانیان حرف‌های نامفهوم و مبهمی می‌زدند. در روز نهم، یکی از آن‌ها با حالتی دیوانه‌وار فریاد می‌کشید و به مدت سه ساعت کامل در اتاق می‌دوید تا جایی که تارهای صوتی‌اش پاره شد. زندانیان دیگر واکنشی از خود نشان ندادند و به گفتن حرف‌های نامبهم خود ادامه دادند تا اینکه یکی دیگر از آن‌ها نیز شروع به فریاد کشیدن کرد. در این هنگام بقیه هم شروع به پاره کردن کتاب‌ها کردند، صفحات کتاب را به ادرار خود آغشته کرده و آن‌ها را روی پنجره شیشه‌ای چسباندند. ناگهان صدا قطع شد و زمزمه‌ها آرام گرفت.

دانشمندان از سکوت ایجاد شده نگران شدند. آن‌ها می‌دانستند که اکسیژن به اندازه کافی در اتاق برای زنده ماندن وجود دارد. صدای خود را با میکروفن در اتاق پخش کردند: الان وارد اتاق می‌شویم و شما را بازرسی می‌کنیم، از جلوی در دور شوید و روی زمین دراز بکشید. در غیر این صورت به شما شلیک می‌کنیم. هر کس دستورها را اجرا کند آزاد می‌شود. ناگهان صدای ضعیفی از درون اتاق شنیده شد: ما نمی‌خواهیم آزاد شویم.
نیمه‌های شب سربازان وارد اتاق شدند و با صحنه‌های ترسناکی روبه‌رو شدند. اتاق پر از خون بود. متاسفانه آن‌ها به جای غذا از بدن یکدیگر تغذیه کرده بودند. احشای آن‌ها به دلیل جراحات وارده قابل رویت بود.

اگر به این دست مطالب علاقه‌مند هستید حتما مطلبتصاویر باورنکردنی از مردمی آدمخوار! را بخوانید.

خشم مردم

آزمایش بی‌خوابی توسط دانشمندان جنجال بسیاری به پا کرد و خشم و غضب مردم را برانگیخت چرا که یکی از نامتعارف‌ترین و وحشتناک‌ترین آزمایش‌ها بود.

همه آن زندانیان مردند. نتایج این آزمایش خطرناک باعث برانگیخته شدن خشم مردم علیه ژنرالی شد که مسئولیت این آزمایش عجیب را بر عهده گرفته بود. او می‌توانست با زندانیان مهربان‌تر باشد؛ این چیزی بود که همه می‌گفتند. سرانجام ژنرال مذکور به وسیله یکی از ماموران خود به ضرب گلوله کشته شد.

وحشتناک ترین آزمایش علمی

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی، مطلب عجیب و غریب‌ترین رسوم ازدواج! را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. امیر

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ در ۲:۵۵ ق٫ظ

    به نظر من خواب بهترین و با ارزشترین نعمت خداوند است.

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۰۱ ق٫ظ

      بله دقیقا

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۳:۵۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۵۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۱۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۰۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۳۱ ب٫ظ

    مطلب جالب بود. لطفاً از این نوع مقالات و موارد مباحث را بیشتر ثبت کنید.

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۴۳ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما، بله حتما

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…