هرگز موقع کرم پودر زدن این اشتباهات را انجام ندهید!

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای استفاده از کرم پودر باید تکنیک‌هایی را بدانید، چراکه در غیر این صورت نه‌تنها پوستی زیبا و جذاب نخواهید داشت، بلکه برعکس پوست شما زشت خواهد شد.
اشتباهات رایج کرم پودر زدن

یکی از ابزارهای آرایشی که باعث می‌شود آرایش روی صورت شما به زیبایی بنشیند و از طرفی هم پوست شما بهتر دیده شود، کرم پودر است. از این‌رو ما قصد داریم در این مطلب از مجله دلتا اشتباهات رایج کرم پودر زدن را به شما آموزش دهیم.

اشتباهات رایج در کرم پودر زدن

کرم پودر را روی پوست دست خود تست می‌کنید

باید بگوییم که تست کردن کرم پودر بر روی دست بدترین کاری است که می‌توانید برای خرید و انتخاب کرم پودر انجام دهید. برای آن‌که بهترین انتخاب را داشته باشید، به‌جای دست کمی کرم پودر روی پوست فک، اطراف بینی یا پیشانی خود بزنید. این نواحی از صورت به شما کمک می‌کنند تا ضمن آگاهی از جنس کرم پودر و میزان پوشانندگی آن، رنگ کرم پودر را به خوبی انتخاب کنید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید مطلب ترفندهای بی‌نظیر آرایش چشم قهوه‌ای را بخوانید.

اشتباهات رایج کرم پودر زدن

از دست یا اسفنج برای اعمال کرم پودر روی صورت استفاده می‌کنید

شما با دست یا اسفنج، لایه‌های ضخیم‌تری از کرم پودر را روی صورت خود می‌زنید، بنابراین سطحی صاف و یک‌دست از پوست را برای شما به ارمغان نمی‌آورد. شما باید از براش‌های بزرگ و مناسب این کار برای پخش کرم پودر استفاده کنید و به کمک آن کرم پودر را به‌طور متناسب روی تمامی بخش پوست خود پخش نمایید.

پنکیک زیاد، اشتباهات رایج کرم پودر زدن

بسیاری از افراد از پنکیک برای جذب رطوبت و حذف درخشندگی پوست پس از آرایش استفاده می‌کنند. اما از جایی که ماهیت پنکیک خشک است، استفاده زیادی از آن، صورت شما را گچی نشان می‌دهد. از طرف دیگر روی پوست شما حالت ترک ترک ایجاد خواهد شد.

اشتباهات رایج کرم پودر زدن

کرم پودر شما ضخیم است

اگر کرم پودر شما ضخیم باشد، چین و چروک‌ها و خطوط خنده به سرعت نمایان خواهند شد. پس برای آنکه به پوستی صاف و یک‌دست برسید، به سراغ کرم پودرهای نازک، سبک و مرغوبی بروید که این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می‌دهند.

حذف پرایمر، اشتباهات رایج کرم پودر زدن

تا پوست خود را زیرسازی نکنید، نمی‌توانید شاهد پوستی یک‌دست و صاف باشید. درست به همین دلیل است که نباید هرگز پرایمر را فراموش کنید. برای آنکه کرم پودر به‌خوبی روی صورت شما بنشیند، در ابتدا با پرایمر پوست خود را زیرسازی کنید و سپس کرم پودر بزنید.

قبل از کرم پودر کانسیلر می‌زنید

بهتر است کانسیلر را بعد از اعمال کرم پودر روی صورت خود بزنید. در واقع کانسیلر سیاهی‌هایی را که کرم پودر جبران نکرده می‌پوشاند. پس استفاده از آن را به بعد از زدن کرم پودر موکول کنید.

اشتباهات رایج کرم پودر زدن

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب یک پوست سالم به این کارهای روزانه نیاز دارد را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۹ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۳ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۵۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…