رستورانی شگفت‌انگیز در اعماق اقیانوس

۹
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شاید دور از ذهن باشد اما هم‌اکنون می‌توانید تجربه ناهار خوردن در میان موجودات دریایی، در زیر آب را به تجربه‌های گردشگری خود اضافه کنید.
رستوران سابسیسکس مالدیو

اگر به تجربه‌ رستوران‌های متفاوت و خاص علاقه‌مندید، بازدید از رستوران سابسیکس مالدیو در مالزی برای شما یک تجربه شگفت‌انگیز است. برای آشنایی بیشتر با این رستوران منحصربه‌فرد مطلب ما را در مجله دلتا دنبال کنید.

تجربه غذاخوردن متفاوت در اعماق اقیانوس

در تفرجگاه شگفت‌انگیز آکواریومس در مالدیو، گردشگران بین دو جزیره خصوصی رفت‌وآمد می‌کنند. در این محل رستوران‌های بسیاری وجود دارد اما منحصربه‌فردترین آن‌ها سابسیکس است؛ رستورانی که همانطور که از نام آن پیداست، شش متر (۲۰فوت) زیر سطح اقیانوس هند قرار دارد.

ساختمان رستوران سابسیکس در میان صخره‌های مرجانی قرار گرفته است. شقایق‌های دریایی، چراغ‌هایی آبی با نوری ملایم و شام‌های خوشمزه، همگی سفر شما را به تجربه‌ای به یاد ماندنی در اعماق اقیانوس دعوت می‌کنند. مطمئنا باید جالب باشد که به هنگام صرف غذا در محیطی آرام و دلپذیر لاک‌پشت‌ها، مارماهی‌ها و طوطی‌ماهی‌ها در آن سوی لیوان شما شنا کنند. ظاهر جدید Subsix به قدری زیبا و فریبنده است که حتی ممکن است زیبایی‌های منحصربه‌فرد آن شما را از توجه به زندگی دریایی اطراف باز دارد. صندلی‌هایی مدرن در این رستوران قادر هستند میهمانان را با انگشتان لاستیکی ماساژ دهند. در حالی که پوشش و تزیین سقف این رستوران یک جنگل دریایی را شبیه‌سازی کرده است. برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های گردشگری مالزی می‌توانید مطلب کوهی در مالزی که راه می‌رود را مطالعه کنید.

رستوران سابسیسکس مالزی
برنامه‌های گوناگون رستوران سابسیکس

در میان بسیاری از فعالیت‌های برگزار شده توسط رستوران سابسیکس در تور لحظه آخری مالدیو، توضیحاتی توسط زیست شناسان دریایی و راهنماها پیرامون زندگی آبزیان انجام می‌شود. همچنین به متخصصان در مورد محیط غنی اقیانوس و اسرار آن بینش مناسبی می‌بخشد. از دیگر فعالیت‌های برجسته در این رستوران می‌توان به ناهارهای زیر آب (subaquatic lunches)، مراسم عصرانه و شام (gourmet dinners)، عروسی‌ها، برنامه‌های میزبانی شده، چشیدن نوشیدنی‌های محلی گوناگون، مهمانی هفتگی درخشش زیر آب به همراه DJ و غیره اشاره کرد. مهمانی‌های هفتگی درخشش زیر آب (Glow) هر چهارشنبه و شنبه و از ساعت ۹ شب برگزار می‌شود. زمان رویدادهای ویژه رستوران سابسیکس در جزیره اعلام می‌شود.

چگونه به رستوران سابسیکس در مالدیو برویم؟

بازدیدکنندگان و مسافران باید با قایق موتوری به این مکان بروند. این سفر ۴۰ دقیقه از مبدا پایتخت مالدیو، جزیره ماله، یا ۱۵ دقیقه از مبدا جزایر Niyama Resort به طول می‌انجامد.

رستوران مالدیو در آب

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری می‌توانید مطلب مسجد روی آب، جاذبه گردشگری مالزی را نیز مطالعه کنید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۵۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۲۳ ب٫ظ

    عالی بود ,,👍

    پاسخ

    • زینب حلبی نژاد

      ۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۲ ق٫ظ

      سپاس از نظرات شما.

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۱۲ ب٫ظ

    بی نظیره!ممنون

    پاسخ

    • زینب حلبی نژاد

      ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۴۴ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۲۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۰۷ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۴۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…