شلوار مناسب تیپ شما کدام است؟

۸
10
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شلوار یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین لباس‌هایی است که اگر به‌درستی انتخاب و خریداری شود، می‌تواند تاثیرگذاری بسیار بالایی را در شیک‌پوش بودن شما داشته باشد.
شلوار مناسب اندام های مختلف

پوشیدن شلوار مناسب اندام های مختلف یکی از مهم‌ترین نکات در شیک پوشی است. در این مطلب از مجله دلتا سعی بر آن داریم تا در مورد مناسب‌ترین و شیک‌ترین شلوار زنانه برای اندام‌های متفاوت توضیحاتی را ارائه دهیم.

انتخاب شلوار مناسب اندام های مختلف

اندام سیبی شکل

اندام‌های سیبی شکل، به اندام‌هایی گفته می‌شود که دور سینه آن‌ها از دور باسن بیشتر است و پاهای صاف و بازوهای باریک‌تری دارند. این افراد بایستی از شلوارهایی استفاده کنند که پاهای آن‌ها را درازتر نشان دهد و بهترین گزینه برای آن‌ها، استفاده شلوارهای دمپا گشاد بوده که می‌توانند رنگ موردنظر خود را نیز دخیل کنند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب شیک‌ترین و جذاب‌ترین ست‌های لباس دخترانه را بخوانید.

شلوار مناسب اندام های مختلف

اندام گلابی شکل

اندام‌های گلابی شکل از کمرهای بسیار باریکی برخوردار هستند و امروزه نیز یکی از بهترین استایل‌ها در جهان شناخته می‌شوند. مناسب‌ترین شلوار برای این مدل از تیپ‌ها نیز شلوارهای راسته و دمپا گشاد است. یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی که بایستی این تیپ‌ها به آن توجه کنند، استفاده نکردن از شلوارهای لوله تفنگی است. این مدل از شلوارها اندازه باسن شما را به شکل واقعی نشان داده و از شیک‌پوش بودن و زیبایی شما تا حدودی می‌کاهد.

اندام مستطیل شکل

این‌گونه از تیپ‌ها دارای شکم صاف و باسن خوش فرمی هستند به‌طوری که شما هیچ‌گونه قوسی را در این تیپ‌ها مشاهده نمی‌کنید. بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای این مدل از اندام نیز، استفاده از شلوارهای کمی دمپا گشاد و شلوارهای فاق متوسط است. توصیه می‌شود که این مدل از اندام‌ها به هیچ‌وجه از شلوارهای راسته بدون هیچ شکل و ساده استفاده نکنند.

شلوار مناسب اندام های مختلف مثلثی

اندام‌های مثلثی شکل، از شانه‌های باریک‌تری نسبت به دور باسن برخوردار بوده و می‌توانند از انواع بسیار زیادی شلوار نیز استفاده کنند. از مهم‌ترین مدل شلوارهایی که این افراد می‌توانند استفاده نمایند، می‌توان به شلوار راسته، شلوار دمپا گشاد و شلوارهای پالاتزو اشاره کرد. شما نیز می‌توانید با توجه به قالب بدنی خود، یکی از بهترین خریدها را تجربه کنید.

شلوار مناسب اندام های مختلف

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب لباس‌های ضروری در آخرین روزهای سال را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۱ ق٫ظ

    عالی و مفید

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۳ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

      • ناشناس

        ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۴۳ ب٫ظ

        خواهش🌸

        پاسخ

  3. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۲۳ ب٫ظ

    خیلی عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۵ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۳۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۰۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…