با این کاغذ دیواری‌ها دکور پذیرایی را لوکس کنید

۶
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دکوراسیون پذیرایی همیشه یکی از دغدغه افراد در دیزاین خانه است. این اتاق دارای عملکردهای مختلفی بوده و جزو فضاهای عمومی منزل محسوب می‌شود.
کاغذ دیواری های لوکس در دکور پذیرایی

اتاق پذیرایی فضایی است که شما قرار است از مهمانان خانه پذیرایی کنید. بنابراین طراحی دکور پذیرایی برای ساکنین خانه اهمیت بالایی پیدا می‌کند. در این میان استفاده از کاغذ دیواری های لوکس در دکور پذیرایی می‌تواند شما را برای رسیدن به دکوراسیون لوکس پذیرایی کمک کنند. با مجله دلتا همراه باشید.

دکوراسیون لوکس پذیرایی باید چگونه باشد؟

این روزها کلمه لوکس بسیار پرطرفدار شده است. خانه لوکس ، پذیرایی لوکس ، آشپزخانه لوکس و غیره . اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به داشتن منزل لوکس هستید باید بدانید که لوکس بودن ممکن است در ذهن افراد متفاوت باشد. اما تعریف لوکس در ذهن بسیاری از افراد استفاده از متریال لوکس و ارزشمند است. رنگ‌های متالیک که دارای زرق و برق فراوان هستند پای ثابت سبک دکوراسیون لوکس پذیرایی است.

کاغذ دیواری های لوکس در دکور پذیرایی

رنگ کاغذ دیواری لوکس در دکوراسیون پذیرایی می‌تواند چه رنگ‌هایی باشد؟

سلیقه اکثر ایرانی‌ها در دکوراسیون لوکس خانه‌ها استفاده از رنگ‌های طلایی ، نقره‌ای و مسی است. با  این حال بستگی به این دارد که دکور خانه شما از چه رنگ‌هایی تشکیل شده است. رنگ‌های روشنی مانند رنگ کرم، بژ و شیری نیز در دکوراسیون خانه‌های لوکس پرطرفدار است.

همچنین رنگ‌های تیره‌ای که با طرح‌های طلایی و نقره‌ای دیزاین شده‌اند نیز به دکور پذیرایی شما جلوه بی‌نظیری می‌بخشد. با  این حال اگر پذیرایی خانه شما بزرگ نیست بهتر این است که از رنگ‌های روشن استفاده کنید.

کاغذ دیواری های لوکس در دکور پذیرایی

طرح کاغذ دیواری لوکس پذیرایی چه طرحی باید باشد؟

طرح‌های لوکس کاغذ دیواری که برای اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرند در طرح‌های پرنقش و نگار عرضه می‌شوند. معمولا کاغذ دیواری لوکس به کاغذ دیواری‌های سبک کلاسیک اطلاق می‌شود که دارای نقش‌های سنگین و رنگ‌های براق هستند. برای اینکه چیدمان پذیرایی خود را به‌روز کنید به مطلب با این ۵ پرده دکور پذیرایی خود را به‌روز کنید! سر بزنید.

کاغذ دیواری داماس در طراحی دکوراسیون پذیرایی لوکس

کاغذ دیواری داماس همیشه به عنوان یک کاغذ دیواری لاکچری معرفی می‌شود و انتخاب ثابت شده‌ای برای دکوراسیون پذیرایی شما است. همچنین حال و هوای رسمی و چشمگیری را به فضا می‌بخشد.

کاغذ دیواری داماس

کاغذ دیواری راه‌راه در طراحی دکوراسیون پذیرایی لوکس

راه‌راه‌ها هم می‌توانند به فضای دکوراسیون شما نمای شیکی ببخشند. از قدرت راه‌راه‌ها برای طراحی دکوراسیون یک پذیرای لوکس غافل نشوید.

کاغذ دیواری اسلیمی در طراحی دکوراسیون پذیرایی لوکس

کاغذ دیواری اسلیمی یکی دیگر از کاغذ دیواری های لوکس در دکور پذیرایی است. بخصوص آن دسته از افرادی که از طرح‌های داماس خوششان نمی‌آید یا طرح‌های تکرارپذیر داماس به نظر آن‌ها غیر جذاب می‌آید. این طرح نیز برای دکوراسیون پذیرایی شما عالی است.

کاغذ دیواری اسلیمی

پیشنهاد مطالعه: مطلب این لوسترها هر خانه‌ای را شیک و خاص می‌کنند را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ تیر ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۸ ب٫ظ

  3. محمدرضا حیدری

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۱۷ ق٫ظ

    مطالب جالبی من دیدم مثل خوشبو کننده اطاق و حال که خودمان میتونیم درست کنیم.با لیمو.البته من از بوی عود ملایم را خیلی دوست دارم بخاطر جذب انرژی مثبت و مطالب علمی بسیار مفید.تشکر میکنم بخاطر مطالب مفید و خوبتان.سپاسگزارم.

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۸ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز و گرامی

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۵۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۲۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…