این لوسترها هر خانه‌ای را شیک و خاص می‌کنند

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لوستر به دکوراسیون منزل زیبایی و جلوه‌ای متفاوت می‌بخشد. از این جهت جزو عناصر اصلی دکوراسیون منزل به‌شمار می‌رود که از گذشته تا به امروز مورد توجه طراحان داخلی بوده است.
بهترین مدل های لوستر در دکوراسیون

لوستر یکی از کاربردی‌ترین وسایل در دکوراسیون خانه است. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم به معرفی لوسترهای فانتزی در دکوراسیون منزل بپردازیم.

لوستر فانتزی چیست؟

لوسترهای فانتزی نسل جدید لوسترهایی هستند که با اشکال هندسی خاص یا استفاده از متریال و طرح‌های جدید، که در گذشته بدین شکل از آن‌ها استفاده نشده ساخته می‌شوند.

مزیت‌های لوستر فانتزی

لوسترهای فانتزی در دکوراسیون منزل بسیار متنوع هستند و در رنگ‌ها و اشکال مختلف تولید می‌شوند که این امر باعث می‌شود گزینه‌های زیادی برای انتخاب پیش روی شما باشد.

لوسترفانتزی پذیرایی

برای انتخاب لوستر سلیقه‌های متفاوتی وجود دارد اما بیشتر افراد برای پذیرایی، لوسترهای مجلل را می‌پسندند. برخی از افراد نیز لوسترهای ساده مدرن و کلاسیک را برای پذیرایی خود انتخاب می‌کنند. جالب است بدانید لوسترهای فانتزی در تمام سبک‌ها جای خود را باز کرده‌اند و هرکس مطابق سلیقه‌ خود می‌تواند در بین آن‌ها انتخاب کند.

لوسترهای فانتزی در دکوراسیون منزل

لوستر فانتزی آشپزخانه

فضای آشپزخانه باید ترکیبی از نورهای کم و زیاد را در خود جای بدهد تا بتوان آن را به راحتی تنظیم کرد. مثلا هنگام آشپزی به نور بیشتری احتیاج است و هنگامی که برای خوردن شام دورهم جمع می‌شویم نور کمتر، مناسب‌تر است.

معمولا لوسترهای فانتزی نور کمتری دارند و می‌توانید از آن‌ها به تعداد زیاد استفاده کرده یا در کنار لوسترهای دیگر به‌طور ترکیبی استفاده کنید. اگر ترجیح می‌دهید آشپزخانه‌ شما فضایی کم‌نور و رمانتیک داشته باشد، لوستر‌های فانتزی بسیار مناسب هستند.

لوسترهای فانتزی در دکوراسیون منزل

لوستر فانتزی اتاق خواب

مناسب‌ترین لوستر برای اتاق خواب، لوستر فانتزی است. چرا که اتاق خواب فضایی برای آرامش و استراحت است و نور و جلوه‌ زیبای لوستر فانتزی بیشتر از هر چیزی می‌تواند این فضای دلنشین را ایجاد کند. برای اینکه چیدمان اتاق خواب را زیباتر کنید به مطلب بهترین دیوارپوش برای دکوراسیون اتاق خواب مراجعه کنید.

لوستر فانتزی اتاق خواب

جنس لوستر فانتزی

لوستر فانتزی می‌تواند از جنس چوب باشد یا از جنس فلز. لوسترهای چوبی بسیار خاص هستند و جدیدترین انواع لوسترهای فانتزی هستند که می‌توان از آن‌ها در آشپزخانه یا بالای میز غذاخوری استفاده کرد.

لوسترهای فانتزی فلزی در ابعاد و اشکال مختلفی دیده می‌شوند؛ زیرا فلزات شکل پذیری بالایی دارند و می‌توان آن‌ها را به اشکال هندسی تبدیل کرد. جدیدترین مدل از این لوسترهای تزیینی برای اتاق خواب و آشپزخانه بسیار مناسب هستند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ کاری که دیزاین خانه شما را نابود می‌کند را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۰۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۵۴ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۳۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…