رپورتاژ آگهی

۲ روش ساده و موثر برای از بین بردن جای جوش

۳
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
از بین بردن جای جوش به روش‌های غیرطبیعی معمولا اثرات مخربی دارد که در طولانی مدت بروز پیدا می‌کند.
جای جوش

در این نوشته از مجله دلتا دو روش ساده و در عین حال موثر برای از بین بردن جای جوش به شما پیشنهاد می‌شود. اما قبل از آن بهتر است دلیل ایجاد جوش‌های پوستی و اسکار ناشی از آن را بدانید.

درضمن روش‌های غیرطبیعی با ایجاد جوش در شرایط مختلف، فرآیند از بین بردن جای جوش باید دوباره تکرار شود. ازطرفی تکرار درمان‌های غیرطبیعی و هجومی سلامت و زیبایی پوست شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل توصیه متخصصان پوست و زیبایی استفاده از روش‌های طبیعی که امکان تکرار آن بدون ایجاد کوچک‌ترین آسیب و خطری وجود دارد، است.

دلایل ایجاد جوش و جای جوش

جوش‌های پوستی یا آکنه معمولا بر روی صورت، گردن، شانه و باسن ایجاد می‌شود. این عارضه به دلایل مختلف ایجاد می‌شود که رایج‌ترین آن عبارتند از:

  • بیماری‌هایی مانند دیابت و نقص در سیستم ایمنی بدن
  • اختلالات هورمونی
  • تغذیه غلط
  • سبک زندگی اشتباه و عدم رعایت بهداشت پوست
  • عدم آبرسانی کافی به پوست
  • استرس کنترل نشده
  • استفاده از دارو یا فرآیندهای درمانی خاص

این جوش‌ها بعد از مدتی از بین می‌رود اما اثرات آن همچنان باقی می‌ماند. این اثرات را اسکار آکنه می‌گویند. اسکار آکنه در اثر قرار گرفتن جوش در معرض نور خورشید یا لمس و تحریک جوش توسط شما ایجاد می‌شود.

روش‌های از بین بردن جای جوش

از میان روش‌های از بین بردن جای جوش روغن‌تراپی با استفاده از محصولات گیاهی تاثیر محسوسی دارد. در این روش امکان استفاده از محصولات طبیعی به صورت طولانی مدت وجود داشته و هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند. بهترین روغن‌ برای از بین بردن جای جوش شامل دو محصول زیر است:

برای دریافت مشاوره و بهترین روش برای از بین بردن جای جوش بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://zimalab.co/blog/skin-oil-therapy/acne-scars/

روغن آرگان

جای جوش

روغن آرگان سال‌ها است که به عنوان درمان طبیعی و موثرترین روغن گیاهی آکنه شناخته می‌شود. روغن آرگان سبوم یا چربی تولیدشده توسط سلول‌های پوستی را تنظیم کرده و از این طریق از بروز جوش پوستی پیشگیری می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های با ارزش این محصول نقشی است که در رفع اسکار ناشی از جوش و هایپرپیگمنتیشن دارد.

روغن آرگان سرشار از ویتامین E، عناصر آنتی‌اکسیدان، عوامل ضد باکتری و فاکتورهای آبرسان است. روغن آرگان با تقویت پوست به فرآیندهایی مانند کلاژن‌سازی کمک کرده و روند ترمیم جای جوش را بهبود می‌بخشد. این محصول همچنین با خواص ضدالتهاب خود درست مانند یک آرامبخش قدرتمند برای پوست عمل می‌کند.

روغن آرگان را می‌توان به عنوان مرطوب‌کننده، سرم بعد از شست‌وشو، ماسک پوستی و آرایش پاک‌کن مورد استفاده قرار داد.

روغن درخت چای

روغن درخت چای به‌طور سنتی برای درمان زخم‌ها و بیماری‌های پوستی و همچنین رفع اثرات ناشی از آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل، در اغلب لوازم آرایشی و محصولات زیبایی پوست روغن درخت چای نیز وجود دارد.

روغن درخت چای یک محصول ضدباکتری و ضدعفونت قوی است که پوست را از وجود عوامل ایجاد جوش پاک می‌کند. این محصول همچنین آکنه را غیرفعال کرده و از گسترش آن در سطح پوست پیشگیری می‌کند.

این محصول علاوه‌بر اینکه درمانی برای جوش و آکنه محسوب می‌شود در برطرف کردن اثرات این عارضه‌ها بر روی پوست نیز نقش مهمی دارد. درواقع اسکارهای ناشی از جوش پوستی در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید و عواملی از این دست تیره می‌شود. روغن درخت چای با این اثرات مبارزه می‌کند.

جای جوش

روش استفاده از روغن آرگان و روغن درخت چای برای از بین بردن جای جوش

کافی است سه نکته کلیدی زیر را رعایت کنید تا بهترین نتایج را از روغن‌تراپی جای جوش با محصولات طبیعی به‌دست آورید:

  1. قبل از استفاده از این روغن‌ها چند قطره از آن را بر روی پوست آرنج اعمال کرده و یک ساعت صبر کنید. اگر نشانه‌ای از قرمزی، تورم، سوزش و خارش مشاهده کردید، مسلم است که به این محصول حساسیت دارید. البته این دو روغن از محصولات غیرحساسیت‌زا محسوب شده و تعداد افراد حساس به آن ناچیزند.
  2. روغن را بر روی پوست تمیز و عاری از آلودگی اعمال کنید تا به‌راحتی جذب پوست شود و حداقل دو بار در روز درمان با این روغن‌های طبیعی را تکرار کنید تا بتواند تاثیرگذار باشد.
  3. روغن درخت چای و روغن آرگان را از یک عرضه‌کننده معتبر خریداری کنید. شما فقط درصورتی از قابلیت‌های این دو محصول بهره می‌برید که نمونه خالص آن را تهیه کرده باشید.

خرید آنلاین روغن درخت چای و روغن آرگان

برای خرید روغن درخت چای و خرید روغن آرگان به صورت آنلاین می‌توانید از مجموعه زیمالب کمک بگیرید. روغن آرگان زیما و روغن درخت چای زیما دو محصول باکیفیت و خالص هستند که از روش‌های کاملا طبیعی تهیه می‌شوند. فقط یک بار این محصولات را امتحان کنید تا متوجه تغییرات محسوسی بر روی سلامت و زیبایی پوست خود شوید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۹ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۱۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…