۵ کاری که دیزاین خانه شما را نابود می‌کند

۱۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شاید برای دکوراسیون منزل خود هزینه بسیاری صرف کرده باشید و وسایل لوکس و زیبایی هم داشته باشید، اما دکوراسیون منزل شما آن‌قدر که باید زیبا باشد زیبا نیست. علت چیست؟
اشتباهات فاحش در دیزاین دکور منزل

همواره اشتباهاتی رایج در دکوراسیون منزل تکرار می‌شود که با برطرف کردن آن‌ها می‌توانید یک خانه شیک و بی‌عیب و نقص داشته باشید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان اشتباهات فاحش در دیزاین دکور منزل می‌پردازیم.

مکان نامناسب نصب ساعت دیواری

یکی از اشتباهات فاحش در دیزاین دکور منزل ، نصب ساعت دیواری بالای تلویزیون است. با توجه به این که ساعت دیواری یکی از پرکاربردترین اکسسوری‌های دکوراسیون داخلی است، اگر آن را در بخش مناسبی از دکور خود قرار ندهید، حتما دکوراسیون شما تا حد زیادی جلوه خود را از دست خواهد داد. پس بهتر است آن را در جای مناسبی قرار دهید. برای انتخاب بهترین مکان نصب ساعت دیواری به مطلب بهترین مکان قرارگیری ساعت دیواری در منزل کجاست؟ سر بزنید.

مکان نامناسب نصب ساعت دیواری

استفاده از کوسن رنگی برای مبل رنگی

یکی از اشتباهات فاحش در دیزاین دکور منزل ، استفاده از کوسن‌های رنگی برای مبل رنگی است. کوسن‌ها جو آرامش‌بخشی در اتاق نشیمن یا پذیرایی منزل ایجاد می‌کنند. هنگام انتخاب کوسن‌ها باید بافت و رنگ آن‌ها با مبل‌هایی که دارید متناسب باشد. کوسن‌های رنگی برای مبلمانی با رنگ خنثی مناسب است. برای مبل‌های کوچک از کوسن‌های کوچک و برای مبل‌های بزرگ از بالش و کوسن‌های بزرگ استفاده کنید.

اشتباهات فاحش در دیزاین دکور منزل

استفاده نامناسب از مبل تک‌نفره

اغلب افراد در زمان چیدمان مبلمان تک نفره در منزل توجه خاصی به نحوه قرارگیری آن‌ها ندارند به همین جهت به دکوراسیون موردپسندی نمی‌رسند. به‌عنوان مثال استفاده از یک مبل تک نفره در کنار یک جفت کاناپه، شیک به‌نظر خواهد رسید و همچنین افراد زیادی می‌توانند در کنار هم بنشینند. اغلب در این موارد مبل تک نفره به عنوان یک میزبان در نظر گرفته می‌شود و شما با قرار دادن کاناپه‌ها روبه‌روی هم می‌توانید صمیمیت بیشتری بین میهمانان و اعضای خانواده ایجاد کنید.

اشتباهات فاحش در دیزاین دکور منزل

قرار دادن اکسسوری‌های شلوغ در کنار مبلمان استیل

بهتر است از شلوغ کردن فضای اطراف مبلمان استیل توسط اکسسوری‌های مختلف جدا بپرهیزید. با این کار شما زیبایی جز به جز مبلمان استیل را از بین می‌برید و باعث می‌شوید هرکدام از آن‌ها نتوانند زیبایی خود را به اندازه‌ای که باید، در معرض نمایش بگذارند. برای اینکه چیدمان زیباتری در اتاق پذیرایی خود داشته باشید به مطلب با این ۵ پرده دکور پذیرایی خود را به‌روز کنید! سر بزنید.

اکسسوری‌های شلوغ در کنار مبلمان استیل

فاصله زیاد بین مبلمان

چیدمان مبل‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که افراد بتوانند به راحتی با هم گفتگو کنند و هنگام صحبت مجبور به فریاد زدن یا چرخاندن گردن خود نباشند. بنابراین مبل‌ها را با فاصله‌ای مناسب مقابل هم قرار دهید و اگر اتاق پذیرایی شما بزرگ است، چندین فضا برای گفتگو ایجاد کنید.

فاصله زیاد بین مبلمان

پیشنهاد مطالعه: مطلب مناسب‌ترین پارچه‌های مبلی برای دکوراسیون منزل را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۱۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۴۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۳۰ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۰ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۳۹ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۵۲ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۵۰ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…