ترسناک‌ترین ترن هوایی دنیا در تهران

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال هیجان هستید، می‌توانید در همین تهران هم آن را تجربه کنید.
شهربازی ارم

اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازی‌های هیجانی هستید، در مجموعه تفریحی‌ورزشی شهربازی ارم حس هیجان، ترس و لذت را با هم تجربه خواهید کرد. برای آشنایی بیشتر با بازی‌های هیجان‌انگیز شهربازی ارم تهران، مطلب ما را در دلتامگ دنبال کنید.

ستاره‌گردان معروف پارک ارم

یکی از وسایل جدید پارک ارم ستاره‌گردان است. این وسیله تفریحی در آلمان تولید شد و سال ۱۳۹۵ در شهربازی ارم تهران نصب گردید.
شهربازی ارم تهران

سالتو

سالتو چهار صندلی دارد که شما را بی‌نهایت بار سروته کرده و می‌چرخاند. اگر معده و اعصاب ضعیفی دارید این وسیله را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.
شهربازی ارم ایران

یوفو

این بشقاب‌گردان که بر روی ریل یو شکلی با دهانه باز بالا و پایین می‌رود، معمولا بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
شهربازی ارم ایران

فریزبی

فریزبی پارک ارم، فرصتی برای تجربه ترس‌ و هیجان و خالی‌کردن انرژی است. اگر عاشق هیجان هستید و تصمیم دارید از پارک ارم دیدن کنید، این وسیله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
 شهربازی های ایران

دیسک‌وکاستر

از جمله پرطرفدارترین وسایل بازی پارک ارم ۲ دیسک‌وکاستر است؛ بشقابی گرد که دور تا دورش می‌نشینند و روی ریلی W شکل حرکت می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  قبل از سفر به استانبول این 6 نکته را جدی بگیرید!

نابودگر گردن تهران

در پارک ارم تهران هیچ‌ چیز به غیر از ترن هوایی آن نمی‌توانست تا این حد برای استفان وانزگر، مردی که اکثر شهربازی‌های دنیا را تجربه کرده است دردناک باشد. قطاری که سریع و بدون چسبندگی به سطحی، مسافران را مانند یک تکه پنبه حمل می‌کند. از نظر او این ترن هوایی، باریک‌ترین ترن هوایی تاریخ بشریت است. به طوری که شما در طول مدت حرکت قطار، قادر نخواهید بود سر خود را تکان دهید و به‌جز فریادزدن کار دیگری از شما ساخته نیست.
 شهربازی های ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

درباره زندان اسرارآمیز تکاب چه می‌دانید؟

زندان برنجه، جاذبه‌ای طبیعی و اسرارآمیز است که در نزدیکی روستای برنجه قرار دارد. نام زندان…