لباس‌های ضروری در آخرین روزهای سال

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
روزهای آخر زمستان هم حال‌وهوای خاص خود را دارد و می‌توان از برخی لباس‌های شیک زمستانی برای خوش لباسی در این روزها استفاده کرد.
لباس های ضروری آخر فصل

فصل زمستان رو به پایان است و مهلت پوشیدن لباس‌های شیک زمستانی نیز در حال تمام شدن است. در این مطلب از مجله دلتا انواع لباس های ضروری آخر فصل زمستان را به شما معرفی خواهیم کرد.

لباس های شیک ضروری برای آخر فصل زمستان

بارانی کلاسیک

یک بارانی ضدآب با استایل کلاسیک جزو لباس‌هایی است که همه خانم‌ها به آن نیاز دارند و استفاده از آن به‌خصوص در فصل بهار و پاییز یک ضرورت است. اما این لباس‌ها از جنبه شیک‌پوشی هم اهمیت زیادی دارند و حالت مدرن آن‌ها با یک رنگ غیرمنتظره به‌خوبی تقویت خواهد شد. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب ۳ قدم طلایی برای داشتن شیک‌ترین لباس‌های روزمره را بخوانید.

لباس های ضروری آخر فصل

شلوار جین دمپا گشاد از لباس های ضروری آخر فصل

شما در هر فصلی به شلوار جین نیاز دارید و زمستان و بهار هم از این قاعده مستثنی نیستند. اگر به‌دنبال شلوارهایی جدید و مد روز برای امسال هستید ما مدل‌های دمپا گشاد روبان دوزی شده را به شما پیشنهاد می‌کنیم چون این مدل‌ها نه تنها مد روز هستند بلکه با شرایط این فصل هم کاملا هماهنگ هستند.

کیف دسته‌دار کوچک

کیف‌های کوچک همچنان مد روز هستند اما مدل‌های آن‌ها دائما در حال تغییر است و هر روز فرم‌های جدیدتر و جالب‌تری از آن‌ها وارد بازار می‌شود. یکی از این مدل‌های جدید، کیف‌های النگویی است که دسته‌ای شبیه النگو دارند و هم نقش کیف و هم نقش جواهرات را برای شما ایفا می‌کنند.

بوت سفید

اگر بوت بلند گزینه مناسبی برای شما نیست بوت‌های ساق کوتاه می‌توانند بهترین جایگزین برای آن باشند. در میان مدل‌های جدید بوت ساق کوتاه، بوت‌های سفید بیش از هر مدل دیگری محبوبیت دارند و مد روز محسوب می‌شوند علاوه‌بر این شما می‌توانید آن‌ها را با هر لباسی که دوست دارید بپوشید.

لباس های ضروری آخر فصل

کت جین از لباس های ضروری آخر فصل

کت‌های جین فقط مخصوص بهار یا روزهای آخر زمستان نیستند بلکه مدل‌های ضخیم‌تر آن‌ها را می‌توان به‌عنوان کاپشن‌های زمستانی مورد استفاده قرار داد. در میان مدل‌های جدید این کاپشن‌ها مدل‌های دو رنگ، آستر پشمی و طرح‌دار می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

کیف چرم دوشی

اگر به یک کیف رسمی برای استفاده در فصل‌های سرد سال نیاز دارید کیف چرم دوشی کلاسیک را به شما توصیه می‌کنیم. این کیف‌ها به اندازه کافی جادار هستند و با داشتن  بند دوشی حمل آن‌ها بسیار ساده است. بنابراین شما در عین شیک بودن می‌توانید نیازهای روزمره خود را نیز با آن تامین کنید.

لباس های ضروری آخر فصل

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب شیک‌ترین و جذاب‌ترین ست‌های لباس دخترانه را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۵۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۱۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۳۱ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…