خانه خود را به سبک اروپایی‌ها چیدمان کنید!

۵
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این روزها طراحی و دیزاین خانه‌های ایرانی، چه ویلایی و چه آپارتمانی، به وسیله دکوراسیون‌ها و طرح‌های اروپایی بسیار رایج است.
سبک اروپایی در دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی به سبک اروپایی مدتی است که جای خود را در سبک دکوراسیون ایرانی نیز باز کرده است و می‌توان گفت که رفته رفته با آن همسو شده‌ایم. در این مطلب از مجله دلتا با ما همراه باشید تا با سبک اروپایی در دکوراسیون داخلی منزل بیشتر آشنا شوید.

ترکیب رنگ و نور دردکوراسیون به سبک اروپایی

در این سبک، رنگ‌آمیزی و نورپردازی دو مهره کلیدی به‌شمار می‌روند که از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در اکثر خانه‌هایی که از معماری و طراحی داخلی به سبک اروپایی بهره می‌برند، از ترکیب نور و رنگ به‌گونه‌ای استفاده شده است که جلوه‌ای بی‌نظیر و عالی را در فضا ایجاد کرده‌اند.

سبک اروپایی در دکوراسیون داخلی منزل

لوستر و چراغ‌های تزئینی در سبک اروپایی

وقتی حرف از نورپردازی و استفاده از ملزومات روشنایی در خانه می‌شود، ناخودآگاه لوستر اولین چیزی است که به ذهن خطور می‌کند. برای داشتن فضایی رویایی و شیک، از لوسترهای سقفی بلند و تجملاتی استفاده نمایید.

همچنین ملزوماتی مثل آباژور و چراغ دیواری برای روشن کردن قسمت‌هایی که نور لوستر به آن‌ها نمی‌رسد، پیشنهادهای خوبی هستند. همچنین از آباژورها در کنار مبلمان استفاده کنید تا جلوه‌ای شیک‌تر و زیباتر داشته باشند.

سبک اروپایی در دکوراسیون داخلی منزل

اتاق پذیرایی در دکوراسیون به سبک اروپایی

برای ایجاد بهترین اتاق پذیرایی و یک محوطه خوب و مناسب جهت دورهمی‌های خانوادگی، نیازی نیست هزینه‌های زیادی صرف کنید. یکی از ویژگی‌های خوب سبک اروپایی این است که برای چیدمان اتاق پذیرایی از ملزومات و اکسسوری‌های زیادی استفاده نمی‌شود. قرار دادن یک دست مبلمان و یک میز و نهایتا دو یا سه دکوری کوچک، می‌تواند فضایی جذاب و بسیار شیک را برای شما به ارمغان بیاورد.

بنابراین استفاده از رنگ‌هایی مثل طلایی در آن، می‌تواند بر جذابیت‌های آن بیفزاید. مبلمانی به رنگ طلایی و ملزوماتی که رگه‌هایی از این رنگ را در خود جای داده‌اند، در دکوراسیون اروپایی قابل استفاده هستند.

اتاق پذیرایی به سبک اروپایی

آشپزخانه در دکوراسیون به سبک اروپایی

ملزومات هر خانه شخصیت منحصربه‌فردی را به آن خانه می‌بخشند. در آشپزخانه‌های اروپایی معمولا از ایده جزیره در آشپزخانه استفاده می‌شود. همچنین میز ناهارخوری نیز از دیگر وسایلی است که بسیار زیاد در این سبک دیده می‌شود. یک ایده خلاقانه که برای آشپزخانه دکوراسیون اروپایی وجود دارد استفاده از لوستر طلایی در این فضا است. برای اینکه با کمترین هزینه آشپزخانه خود را نو کنید به مطلب عید امسال با کمترین هزینه کابینت آشپزخانه را نو کنید سر بزنید.

آشپزخانه اروپایی

اتاق خواب در دکوراسیون به سبک اروپایی

دکوراسیون اتاق خواب اروپایی باید به صورت ساده طراحی شود و در این سبک دکوراسیون از قرار دادن وسایل اضافی در فضای اتاق خواب بهتر است خودداری کنید و تا حد ممکن دکوراسیون اتاق خواب را به صورت خلوت طراحی نمایید. سرویس خواب یکی از مهم‌ترین وسایل در اتاق خواب است که بهتر است در فضای اتاق خواب با دکوراسیون اروپایی از سرویس خواب‌های ساده و در عین حال شیک استفاده کنید.

اتاق خواب در سبک اروپایی

 پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین دیوارپوش برای دکوراسیون اتاق خواب را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۳۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۱۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۰۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۴۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…