شیک‌ترین و جذاب‌ترین ست‌های لباس دخترانه

۸
15
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رعایت کردن مد لباس دخترانه، به‌خصوص وقتی چیزی را می‌پوشید که شما را خشنود می‌کند، احساس قدرت و اعتماد به نفس بیشتری به شما می‌دهد.
استایل دخترانه جذاب

ما در این مطلب از مجله دلتا انواع استایل دخترانه جذاب و زیبا را نام برده‌ایم و هر یک را توضیح می‌دهیم تا سبک مناسب خود را انتخاب کنید و جذاب‌تر به‌نظر برسید.

انواع استایل دخترانه جذاب و زیبا

استایل هنری دخترانه

دیدن دخترانی که دوست دارند از لباسی با سبک خاص استفاده کنند بسیار خوشایند هست. استایل لباس هنری، سبکی غیرمتعارف و به‌دور از یک ظاهر سنتی است. این تیپ شامل استفاده از رنگ‌های جسورانه و روشن با طرح و چاپ‌های اغراق‌آمیز خواهد بود. این مدل از لباس‌ها، از اشکال عجیب و منحصربه‌فرد بهره می‌برند، که بیشتر آن‌ها دست‌دوز و با ایده‌های خلاقانه و هنری هستند. خلاقیت در لباس‌های به سبک هنری حرف اول را می‌زند. در این استایل بهتر است که یک آرایش دخترانه ملایم داشته باشید که برای این امر می‌توانید مطلب ۵ نکته آرایشی و زیبایی بی‌نظیر که هر دختری باید بداند! را بخوانید.

استایل دخترانه جذاب

استایل کلاسیک دخترانه جذاب

برای داشتن استایل شیک دخترانه، پیشنهاد ما به شما استفاده از مد و استایل کلاسیک است. این سبک هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و همیشه ترند روز است. بانوان به‌راحتی می‌توانند با انتخاب بلوز، شلوار و مانتوی مناسب، تیپ شیک دخترانه را برای خود فراهم کنند.

مد و استایل گرانچ یا موسیقی

مد و استایل گرانچ بانوان، نتیجه موسیقی گرانچ است که در دهه ۱۹۸۰ ایجاد شد. این سبک به‌طور خاص شامل پیراهن‌های فلانل، ژاکت‌های چرمی، جین پاره شده، چکمه‌های رزمی، پیراهن‌های مجلسی، تاپ کراپ، شلوارهای جین و ژاکت‌های نازک بوده است. لباس‌های گشاد و پاره از ویژگی‌های متفاوت این مد است.

استایل اسپرت یا ورزشی دخترانه جذاب

معمولا دخترانی که علاقه‌مند به ورزش کردن یا دویدن‌های صبحگاهی هستند، سبک لباس اسپرت را می‌پسندند. در لباس‌های اسپرت خبری از زرق و برق و لباس‌های تنگ و تزیین شده نیست. تیشرت و شلوارهای اسپرت شامل لباس‌های ورزشی می‌شوند.

مد و استایل رسمی و اداری زنانه

حتی اگر شما از آن دسته افرادی باشید که نظر دیگران در مورد نوع لباس پوشیدن شما مهم نباشد، با این حال پوشیدن یک لباس مناسب برای شرکت در یک جلسه کاری یا مصاحبه برای شما یک معضل است. مد و استایل لباس رسمی زنانه، سبکی است که شما برای مقابله با چنین شرایطی به آن نیاز دارید. این لباس شامل کت و شلوار مشکی تیره با کراوات مناسب برای مردان و لباس‌های مشابه مانند یک مانتوی دکمه‌دار به رنگ تیره با الگوی رسمی و شلوار مناسب آن است.

استایل دخترانه جذاب

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه ۳ قدم طلایی برای داشتن شیک‌ترین لباس‌های روزمره را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۲۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۰۶ ب٫ظ

    استایل خوب وجذاب دخترانه

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۵ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۱۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۵۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۴۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۱۸ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۰۴ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…