سفید کردن ناخن‌ها با راه‌حل‌های طبیعی

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ناخن‌های زرد رنگ یا بی‌رنگ می‌توانند از زیبایی دست‌های شما بکاهند. به همین دلیل سفید بودن ناخن می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شما شود.
سفید کردن ناخن

ناخن‌ها معمولا به‌راحتی می‌توانند به‌خاطر دلایل مختلفی بی‌رنگ شوند. از جمله این دلایل می‌توان به پولیش دادن بیش‌ازحد ناخن یا تماس با انواع آلودگی‌ها در طول روز اشاره کرد. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم شما را با راه‌های سفید کردن ناخن آشنا کنیم.

راه های طبیعی برای سفید کردن ناخن در خانه

سفید کردن ناخن‌های نازک با آبلیمو

لیمو یک سفیدکننده طبیعی است و بهترین راه برای خلاص شدن از ناخن‌های زرد به‌شمار می‌رود. پس از خیساندن ناخن در یک کاسه آبلیمو در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، با یک مسواک نرم قسمت‌های زرد ناخن را بخراشید. سپس ناخن‌ها را بشویید و مرطوب کنید. اگر روزی ۱ بار این کار را انجام دهید به نتایج خوبی خواهید رسید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب ۵ نکته آرایشی و زیبایی بی‌نظیر که هر دختری باید بداند! را بخوانید.

سفید کردن ناخن

اسکراب نمک و لیمو، معجزه سفید کردن ناخن

نمک عالی است و مانند یک لایه‌بردار عمل می‌کند. میزان مساوی از نمک و آبلیمو را در یک لیوان کوچک مخلوط کنید. سپس این اسکراب را به مدت ۵ دقیقه روی ناخن ماساژ داده و در آخر با آب ولرم بشویید. در نهایت هم کرم مرطوب‌کننده را فراموش نکنید.

آب لیمو با آب صابون

این مخلوط راهی شگفت‌انگیز برای سفید کردن ناخن‌های زرد شما است. فقط ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری صابون مایع را در یک فنجان آب گرم ریخته و ¼ فنجان آبلیمو را به آن اضافه کنید. ناخن‌های خود را به مدت ۵ دقیقه در آن خیس کنید سپس ناخن‌ها را بشویید و مرطوب‌کننده بزنید.

جوش شیرین راهی برای سفید کردن ناخن

جوش شیرین نه‌تنها برای سفید کردن دندان‌ها بلکه برای سفید کردن ناخن‌ها نیز فوق‌العاده است. ۱ قاشق غذاخوری جوش شیرین را با ۱/۲ قاشق چای‌خوری روغن زیتون یا آبلیمو مخلوط کنید تا خمیری ضخیم به‌دست آید. سپس به کمک یک مسواک، زردی را از بین ببرید. انجام این کار هر ۲ هفته ۱ بار باعث سفید شدن ناخن‌ها می‌شود.

سفید کردن ناخن

روغن درخت چای

روغن خالص درخت چای یک راه قطعی برای سفید کردن ناخن‌ها است. ۱ قطره از روغن را روی ناخن بگذارید و پس از چند دقیقه بشویید. شما می‌توانید این کار را ۲ بار در روز به مدت ۱ ماه انجام دهید و نتایج چشم‌گیر آن را مشاهده نمایید. همچنین می‌توانید روغن درخت چای را با روغن زیتون ترکیب کنید تا مفید‌تر باشد.

سرکه سیب برای سفید کردن ناخن

اگر تغییر رنگ ناخن به علت عفونت باشد، خواص ضدقارچی سرکه سیب می‌تواند اثربخش باشد. کافی است ۱/۲ فنجان آب و سرکه سیب را مخلوط کرده و ناخن‌ها را ۲۰ دقیقه در آن بخیسانید. در نهایت هم با یک حوله آن را خشک نمایید. این کار را ۳ بار در روز به مدت ۱ ماه انجام دهید تا زردی ناخن‌ها را کاهش دهد.

سفید کردن ناخن

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب نابودی پف صورت با راه‌های خانگی را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۳۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۰۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۴۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۱۶ ق٫ظ

    خیلی خوب بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۰۴ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…