از شکننده بودن موها رهایی یابید!

۱۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جالب است بدانید در طول روز ممکن است کارهایی انجام دهید که ناخواسته به موهای خود آسیب وارد کنید و همین کارها باعث آسیب جدی در بلندمدت به موهای شما شود.
درمان شکنندگی موها

شکستگی مو، یکی از مشکلاتی است که خانم‌ها اغلب آن را تجربه کرده‌اند، مخصوصا کسانی که دوست دارند مو‌های بلندی داشته باشند. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم به راه های درمان شکنندگی موها بپردازیم.

راه های درمان شکنندگی موها

ماسک موی روغن بادام و زیتون

این روغن تاثیر عجیبی در درمان مو‌های سوخته و آسیب‌دیده شدید دارد. این دو روغن را مخلوط کرده و به مدت ۳۰ دقیقه بر روی سر بگذارید و با کلاه یا پلاستیک بپوشانید. سپس آن را با شامپو و آب ولرم بشویید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب نابودی پف صورت با راه‌های خانگی را بخوانید.

سرکه، عسل و آب برای درمان شکنندگی موها

یک قاشق کوچک عسل را با ۲۵۰ سی‌سی آب گرم ترکیب کنید تا به‌خوبی حل شود. سپس سرکه طبیعی را به اندازه ۱ قاشق غذاخوری به آن اضافه کنید و به‌خوبی ترکیب کنید و تکان دهید تا عسل به‌خوبی حل شود. مو‌ها را با این ترکیب به‌خوبی آغشته کنید و شانه بزنید. بعد از نیم ساعت با آب ولرم بشویید.

درمان شکنندگی موها

ماساژ روغن گرم

شما می‌توانید برای درمان شکنندگی موها یک ماساژ روغن گرم را امتحان کنید. می‌توانید این کار را با روغن نارگیل، روغن بادام، روغن زیتون یا هر روغن دیگری انجام دهید. مو‌های خود را به‌طور کامل با کمی روغن ماساژ دهید و آن‌ها را با حوله بپوشانید. سپس بخوابید و فردا صبح موهای خود را بشویید. همچنین می‌توانید مقداری ویتامین E برای حداکثر کردن مزایا اضافه کنید.

آلوئه‌ورا و روغن بادام برای درمان شکنندگی موها

بخش‌های مساوی از این دو را به‌طور کامل مخلوط کرده و روی مو‌های خود بمالید. اجازه دهید تا بماند و سپس مو‌ها را بشویید. همچنین می‌توانید ژل را مستقیما روی مو‌های خود بمالید.

روغن شی باتر

یک قاشق چای‌خوری از شی باتر را بردارید و آن را بین کف دست‌های خود بریزید و دست‌ها را تا زمانی که آب شود بمالید. آن را با استفاده از انگشتان خود روی مو‌ها بمالید. شما می‌توانید هر زمان که موها بیش‌ازحد خشک و کثیف است، از این درمان استفاده کنید.

سرکه سیب برای درمان شکنندگی موها

کافی است ۱ قاشق چای‌خوری از سرکه سیب را با ۱ قاشق روغن زیتون ترکیب کرده و ۳ عدد سفیده تخم‌مرغ به آن اضافه کنید و ترکیب حاصل را به مدت ۳۰ دقیقه روی مو‌ها بگذارید. مو‌ها را با کلاه یا پلاستیک بپوشانید و بعد بشویید.

درمان شکنندگی موها

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ۵ نکته آرایشی و زیبایی بی‌نظیر که هر دختری باید بداند! را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۱۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۱۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۰۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۴۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۱۴ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۰۵ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

    • ناشناس

      ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۱۰ ب٫ظ

      موهایم نازک وشکنجه است وبعد از حمام با سرم که دارای روغن ارگان است ماسا ژ میدهم ولی آن هم موهایم را چرب می‌کند واگر ۳روز دیگری بشورم موهام می‌ریزد موهام خشک وشکنجه است چکار کنم متشکرم.

      پاسخ

      • حدیث ریاحی

        ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۶ ق٫ظ

        باید ۱۵ دقیقه قبل از حمام از روغن استفاده کنید

        پاسخ

    • ناشناس

      ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۱۱ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…