این گلدان‌های دکوری منزل شما را بی‌نظیر می‌کنند

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گلدان دکوری زیبا، می‌تواند جلوه­ دکوراسیون شما را به کلی تغییر دهد. برای خرید گلدان دکوری زیبا همه عوامل موثر را در نظر بگیرید.
گلدان دکوری

گلدان یکی از انواع اکسسوری است که در هر دوره زمانی جزئی از دکوراسیون منزل ایرانی بوده است. فقط شکل و فرم گلدان است که به مرور زمان تغییراتی داشته است. در این مطلب از دلتامگ به معرفی گلدان های دکوری در چیدمان و دکوراسیون منزل می‌پردازیم.

انواع گلدان های دکوری ترند

یکی از گلدان های دکوری در چیدمان و دکوراسیون منزل گلدان سرامیک سفالی است. این نوع گلدان می‌­تواند دارای لعاب­‌های زیبایی باشد که جلوه آن را چندین برابر می­‌کند. همچنین انواع مختلفی از گلدان­‌های سرامیکی طرح­‌دار وجود دارند که برای سبک‌‌های مختلف مناسب هستند.

گلدان های دکوری

گلدان ترکیبی

این روزها گلدان­‌های دکوری را می­بینیم که ترکیبی از متریال‌های مختلف مثل، چوب و شیشه و یا فلز و شیشه و غیره هستند. این نوع گلدان‌­ها هم تنوع زیادی دارند. با قرار دادن گیاهان آپارتمانی در داخل ای گلدان ها جذابیت آن‌ها را دوچندان می‌کنید. برای آشنایی بیشتر با  نگهداری از گیاهان آپارتمانی به مطلب گیاهان آپارتمانی که خشک شده‌اند را نجات دهید سر بزنید.

گلدان های دکوری

 

گلدان دکوری شیشه‌ای

گلدان­‌های شیشه‌­ای در انواع مختلف ساده، رنگی یا طرح‌دار تولید می­‌شوند. شما می‌توانید گلدان دکوراتیو شیشه‌ای را برای دکور منزل خود خریداری کنید. فضاهایی مانند، روی میز ناهارخوری، روی میز تلویزیون، روی کنسول پذیرایی می‌تواند جایی برای قرار دادن گلدان دکوری شیشه‌‌ای باشد.

گلدان های دکوری

انتخاب گلدان شیک برای سینی پذیرایی

سینی پذیرایی یکی از عناصر مهم برای میز جلومبلی است که در پذیرایی از مهمان به شما کمک خواهد کرد، آنچه که سینی پذیرایی را جذاب می­‌کند استفاده از چند عنصر تزیینی داخل آن است، شما می­‌توانید یک گلدان دکوری کوچک و زیبا را در سینی پذیرایی قرار دهید و داخل آن چند گل طبیعی زیبا و یا چند شاخه گل خشک قرار دهید. در انتخاب گلدان دکوری به تناسب رنگ و فرم و اندازه آن با سینی پذیرایی توجه کنید.

مطلب پیشنهادی:  این ۶ مدل کابینت سفید طوسی، هرگز قدیمی نمی‌شوند

گلدن های دکوری

گلدان دکوراتیو مدرن، برای منزل مدرن

انواعی از گلدان دکوراتیو مدرن در بازار وجود دارند که با کمی جستجو می­‌توانید بهترین آن را برای منزل­ خود بخرید. برخی از انواع گلدان دکوری مدرن به‌صورت چندتایی طراحی می­‌شوند، چند گلدان مدرن و زیبا که می­‌توانند اندازه‌هایی متفاوت داشته باشند یا گلدان­‌های مدرن با فرم­‌های کمی متفاوت که در کنار هم هارمونی زیبایی دارند.

گلدان های دکوری

گلدان دکوراتیو لوکس

گلدان دکوراتیو لوکس برای افرادی که به اکسسوری­‌های براق و مجلل علاقه­‌مند هستند مناسب است. یک منزل با دکوراسیون لوکس باید اکسسوری­‌هایی لوکس داشته باشد در نتیجه گلدان دکوراتیو لوکس انتخاب خوبی خواهد بود. رنگ­‌های طلایی، نقره‌­ای یا مشکی برای گلدان­‌های لوکس مناسب هستند.

گلدان های دکوری

گلدان دکوری چوبی

این نوع گلدان­‌ها خاص‌­تر هستند و برای گل­‌های مصنوعی یا گل خشک جای خوبی هستند. همچنین در دکوراسیون روستیک یا مدرن، گلدان دکوری چوبی کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

نکات کلیدی برای دکوراسیون کرم و قهوه‌ای

همان‌طور که می‌دانید، کرم و قهوه‌ای در دیزاین خانه‌های ایرانی، جایگاه ویژه‌ای دارند و خیلی…