نابودی پف صورت با راه‌های خانگی

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پف کردن صورت می‌تواند به دلایل مختلفی بروز داده شود که از جمله آن‌ها می‌توانیم به واکنش‌های آلرژیک، کم آبی بدن، عفونت‌ها، بارداری و غیره اشاره کنیم.
درمان پف صورت

خوشبختانه راه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند ورم صورت را درمان کنند. ما در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم راه های خانگی درمان پف صورت را در اختیار شما قرار دهیم.

راه های خانگی درمان پف صورت

استفاده از آب سرد

برای درمان پف و ورم صورت، می‌توانید یک تشت را از آب سرد پر کنید و درون آن ۱۵ قطعه یخ بریزید. سپس ۱/۳ پیمانه نارون کوهی طبیعی نیز به آب اضافه نمایید. کافی است ۱۰ مرتبه صورت خود را درون این آب فرو برده و در آن غوطه‌ور کنید و صورت خود را بیرون بکشید. برای خواندن مطالب بیشتر زیبایی می‌توانید مطلب نکات مهم شانه زدن مو که باید بدانید! را بخوانید.

درمان پف صورت

استفاده از کافئین برای درمان پف صورت

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید به کمک آن ورم صورت خود را درمان کنید، استفاده از کافئین است. به این منظور، به اندازه نصف قاشق چای‌خوری قهوه‌ای که کافئین بالایی دارد را آسیاب کنید و سپس آن را درون محصولات مخصوص شست‌و‌شوی صورت، بریزید. کافئین می‌تواند گردش خون در صورت را بالا ببرد و از سوی دیگر، سموم را از روی پوست شما پاک کند.

یخ

راه دیگر برای آنکه بتوانید ورم صورت خود را کاهش دهید، استفاده از سرمای یخ است. این روش بسیار ساده و در دسترس است، چراکه تنها باید به سراغ فریزر رفته و چند قطعه یخ را درون کیسه‌ای قرار دهید. آن را برای مدت ۱۰ دقیقه روی صورت خود و جایی که ورم دارد قرار دهید.

آب برای درمان پف صورت

یکی دیگر از راه‌های درمان پف صورت نوشیدن آب است. مصرف زیاد آب سبب می‌شود تا پوست شما شاداب و جوان شود. از طرف دیگر خوب است بدانید که نوشیدن آب به شما کمک می‌کند تا مشکلات و ورم‌های پوستی برطرف شود.

خواب

وضعیت خواب خود را تغییر دهید تا بتوانید ورم پوست خود را کاهش دهید. به این منظور، شب زیر سر خود را بلند کنید تا مایعات در صورت شما جمع نشوند و در نهایت صبح‌ها با کاهش ورم از خواب بیدار شوید.

درمان پف صورت

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب معجزه شگفت‌انگیز چاقی صورت با این خاک بی‌نظیر را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۴۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۱۵ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۳ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

    • امیر

      ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۵۱ ب٫ظ

      فقط میتونم از شما تشکر کنم و بگم کارتون بسیار ارزنده است ممنونم .

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…