با کمترین هزینه کابینت آشپزخانه را نو کنید

۷
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برخلاف تصور همه، ایجاد تغییر در شکل ظاهری و چیدمان آشپزخانه، می‌تواند به یک تغییر کم هزینه و کارآمد نیز تبدیل شود. کافی است ترفندهایی را برای نوسازی کابینت‌ها بدانید.
روش های کم هزینه نوسازی کابینت آشپزخانه

تغییر دکوراسیون آشپزخانه، یکی از دشوارترین تغییرات در خانه است. گاهی این موضوع باعث می‌شود که تا چند سال، همان سبک و دکور را در فضای آشپزخانه نگه دارید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان روش های کم هزینه نوسازی کابینت آشپزخانه می‌پردازیم.

رنگ کردن کابینت ام‌دی‌اف، خودتان دست به رنگ شوید

برای شروع باید درب کابینت را با کمک ابزار و به دقت باز کنید و همه یراق‌آلات کابینت را از آن جدا کنید. سپس با یک سمباده ساده، سطح درب را کمی صیقل دهید. حالا وقت آن است که با کمک اسپری رنگ یا رنگ اکرلیک و یک غلتک کوچک، کابینت خود را نو کنید.

روش های کم هزینه نوسازی کابینت آشپزخانه

تغییر نمای کابینت با نو کردن یراق آلات

گاهی برای ایجاد تغییرات بزرگ، باید به جایگزینی‌های کوچک فکر کنید. برای مثال ممکن است که کابینت آشپزخانه شما از جنس چوب باشد و نمای آن کهنه به‌نظر برسد. در این صورت می‌توانید با تغییرات کوچکی مانند نوسازی دستگیره کابینت، به طور کلی فضای آشپزخانه را تغییر دهید. برای اینکه خانه خود را زیبا کیند به مطلب هرگز این ۵ وسیله را در چیدمان منزل به‌کار نبرید سر بزنید.

 نوسازی کابینت قدیمی با کمک برچسب کابینت

یکی از روش های کم هزینه نوسازی کابینت آشپزخانه استفاده از برچسب کابینت است. این روزها برای هر تغییر بزرگی، راهی ساده و کم هزینه پیدا می‌شود. یکی از راه‌های کم هزینه‌ای که برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه و نو کردن کابینت‌ها به‌کار می‌رود، استفاده از برچسب کابینت است.  برچسب کابینت دقیقا مطابق با طرح‌های جنس ام‌دی‌اف ساخته شده و استفاده از آن‌ها بسیار ساده است.

روش های کم هزینه نوسازی کابینت آشپزخانه

استیکر طرح‌دار، راهی برای زیباسازی کابینت فلزی

برچسب‌هایی با طرح ام‌دی‌اف، می‌توانند برای نوسازی کابینت‌های فلزی نیز به‌کار روند. اما ممکن است حالتی مصنوعی و غیرواقعی را در آشپزخانه ایجاد کنند. بنابراین اگر کابینت‌های شما فلزی هستند، برای تغییر در آن‌ها از استیکرهایی با طرح‌های متنوع و شیک استفاده کنید. این استیکرها می‌توانند به بخش جذاب آشپزخانه شما نیز تبدیل شوند.

بهترین راه برای تغییر مدل کابینت، انتخاب آسان در نوسازی آشپزخانه

اگر کابینت‌ها سالم هستند، برای نوسازی آن‌ها از خلاقیت خود استفاده کنید. برای مثال می‌توانید یکی از کابینت‌های زمینی را به بالای یخچال منتقل کنید. همچنین می‌توانید برای تغییر در سبک آشپزخانه، نحوه باز و بسته شدن در کابینت را به شکل دلخواه تغییر دهید.

انتخاب آسان در نوسازی آشپزخانه

تبدیل کابینت به شلف، مدرن‌ترین روش برای تغییر دکوراسیون

درصورتی که در کابینت بسیار کهنه است و امکان رنگ یا بازسازی آن وجود ندارد، بهتر است آن را به‌طور کامل باز کنید و از بدنه باقی‌مانده به‌عنوان شلف در آشپزخانه خود استفاده کنید.

تبدیل کابینت به شلف

نصب پایه، راه ارزان برای تزیین کابینت فلزی

یکی از راه‌های ارزان و ساده، برای نوسازی کابینت فلزی ساخت پایه برای فضای خالی زیر کابینت است. برای این کار باید به کمک تکه چوب‌های ارزان، کم ضخامت و هم رنگ کابینت، پایه‌های ساده‌ای بسازید و زیر کابینت نصب کنید. با این روش نمای کابینت‌ها را به‌طور کلی تغییر خواهید داد.

نصب پایه، راه ارزان برای تزیین کابینت فلزی

پیشنهاد مطالعه: مطلب با وسایل دور ریختنی دکوری‌های شیک بسازید را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۱ در ۲:۴۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ شهریور ۱۴۰۱ در ۹:۵۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۶:۳۰ ب٫ظ

  4. علیرضا سلام

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۱۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۵۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۳۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۳۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…