شیک‌ترین ست‌های روزمره با ۳ قدم طلایی

۷
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پوشیدن لباس متناسب و زیبا نه‌تنها حال خودتان را خوب می‌کند، بلکه حال شهر را هم بهتر خواهد کرد.
استایل روزمره زیبا

استایل روزمره زیبا برای تمام خانم‌ها بسیار مهم است. برای اینکه بتوانید یک ست روزمره زنانه برای خود بسازید که زیبا و آراسته باشد، باید به تعدادی نکات هوشمندانه دقت کنید. همراه دلتا باشید

۳ قدم برای داشتن تیپ شیک روزمره

انتخاب مانتو

برای ست کردن لباس روزمره، اول سراغ خرید بزرگ‌ترین و موثرترین لباس بروید که قاعدتا مانتو است. قبل از انتخاب مانتو به ۲ نکته مهم دقت کنید، اول فرم بدن خود را بشناسید. یعنی بدانید فرم اندام شما به شکل ساعت شنی، مثلث وارونه، سیب یا گلابی است. بعد از اینکه فرم بدن خود را پیدا کردید، سراغ شناسایی تناژ رنگ پوست خود بروید. به رنگ موها و چشم‌های خود نیز دقت کنید و ببینید کدام رنگ‌ها بیشتر به شما می‌آیند. با توجه به قد و فرم اندام خود سراغ مانتوهایی بروید که شما را متناسب‌تر نشان می‌دهند.

3 قدم برای داشتن تیپ شیک روزمره

انتخاب شال برای استایل روزمره زیبا

به‌جای انتخاب از بین انواع مدل‌های شال و روسری، باید سراغ مدل‌های ساده‌تر بروید. برای مثال روسری نخی را جایگزین روسری ابریشم کنید. از رنگ‌هایی مثل طلایی و نقره‌ای که رسمیت بیشتری دارند استفاده نکنید و درعوض سراغ رنگ‌های ملایم‌تر بروید.

اگر مانتوی طرح‌دار خریده‌اید که چندین رنگ مختلف در آن دیده می‌شود، شال یا روسری‌ای بخرید که ساده است و به یکی از این رنگ‌ها نزدیک است. اگر مانتوی ساده خریده‌اید، می‌توانید سراغ شال طرح‌دار بروید. شالی با پارچه مرغوب تهیه کنید که از سر لیز نخورد، الکتریسیته نشود و پرز ندهد. به هیچ‌وجه سراغ روسری‌های خیلی کوچک و شال‌های کوتاه با پهنای کم نروید. دقت داشته باشید که رنگ شال علاوه‌بر اینکه باید به رنگ مانتو بیاید، بهتر است به تناژ رنگ پوست شما هم بیاید.

انتخاب شلوار برای استایل روزمره زیبا

در چند سال اخیر پوشیدن لگ و شلوار جین‌های جذب مد شده است. جدا از مضراتی که پوشیدن شلوار تنگ برای سلامتی دارد، این مدل شلوارها به بسیاری از اندام‌ها نمی‌آیند. برای مثال کسانی که پاهای خیلی لاغری دارند به هیچ‌وجه نباید لگ مشکی بپوشند، چون لاغرتر به‌نظر می‌رسند. افرادی که پاهای پرانتزی دارند هم نباید سراغ شلوارهای تنگ بروند. پوشیدن این شلوارها فرم پرانتزی پاها را بیشتر مشخص می‌کند. درعوض این افراد می‌توانند از شلوارهای راسته یا دمپا گشاد استفاده کنند.

تیپ شیک روزمره

پ

۷ دیدگاه

  1. پوران

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱ در ۲:۰۸ ب٫ظ

    واقعا عالیه

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۹ آبان ۱۴۰۱ در ۸:۱۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ آبان ۱۴۰۱ در ۷:۱۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۱۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۱۴ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۳۹ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…