۵ نکته آرایشی و زیبایی بی‌نظیر که هر دختری باید بداند!

۶
8
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هر دختری دوست دارد از لحظه‌ای که از خواب بیدار می‌شود، شگفت‌انگیز به‌نظر برسد. اما گاهی شما زمان و انرژی لازم را برای انجام کارهای مربوط به زیبایی ندارید.
نکات آرایشی و زیبایی

بعضی اوقات ما زمان کافی برای انجام تمام مراحل آرایش را نداریم. در این مطلب از مجله دلتا تعدادی نکات آرایشی و زیبایی صورت به شما معرفی خواهیم کرد که انجام آن‌ها ساده است و می‌توانید در زمان صرفه جویی کنید.

نکات آرایشی و زیبایی صورت در زمان کم

سایه چشم سفید

یکی از نکات آرایشی و زیبایی این است که سایه چشم سفید چشم‌ها را بازتر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. برای آنکه نتیجه بهتری بگیرید، آن را روی پلک بالا و خط مژه پایین بکشید. همچنین برای اینکه کنتراست زیبایی ایجاد کنید، یک خط تیره هم روی پلک بالا بکشید. برای آنکه چشمان شما زیباتر شود، یک خط سفید هم داخل پلک پایین بکشید. اگر به این‌ دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب اشتباهات رایج آرایش کردن ابرو که باید بدانید را بخوانید.

نکات آرایشی و زیبایی

کانسیلر نارنجی و سبز، از نکات آرایشی و زیبایی

استفاده از کانسیلر نارنجی و سبز برای ایجاد تعادل و زیبایی پوست است. شما باید آن را زیر کرم پودر بزنید و کمی آن را محو کنید. سپس کرم پودر، رژگونه و سایه بزنید. اگر صورت شما قرمزی یا تورم دارد، از رنگ سبز و برای پوشاندن کبودی و سیاهی دور چشم از رنگ نارنجی استفاده کنید.

استفاده از ریمل به‌جای خط چشم

یکی از این نکات آرایشی و زیبایی برای زمانی است که خط چشم ندارید. بدین ترتیب یک قلم‌موی باریک را به مواد ریمل آغشته کنید و آن را پشت پلک بزنید. از آنجا که اکثر ریمل‌ها ضدآب هستند، دوام آن از خط چشم بیشتر است و هزینه کمتری خواهید کرد. شما می‌توانید همین کار را با سایه چشم کرمی هم انجام دهید و باور کنید هیچ‌کس متوجه تفاوت آن‌ها نخواهد شد.

نکات آرایشی و زیبایی

استفاده از روغن نعناع فلفلی به‌عنوان برق لب از نکات آرایشی و زیبایی

دفعه بعد که می‌خواهید برق لب بزنید، آن را با روغن نعناع مخلوط نمایید تا لب‌های خود را تقویت کرده باشید. با این کار لب‌ها زیبایی و برجستگی خاصی به خود می‌گیرند. روغن دارچین هم در این مورد جواب می‌دهد.

افزایش زیبایی و دوام رژلب

یکی دیگر از نکات آرایشی و زیبایی این است که اگر می‌خواهید دوام و ماندگاری رژلب خود را افزایش دهید، پس از زدن رژلب یک دستمال کاغذی روی لب‌ها قرار دهید. یک براش بزرگ بردارید و آن را به پودر آغشته کنید سپس آن را به دستمال بزنید. این ترفند ساده باعث می‌شود که لب‌های شما تا ساعت‌ها زیبا بماند. پودر فیکس‌کننده در این مورد بهترین است.

نکات آرایشی و زیبایی

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب این ماده خوراکی پوست شما را جوان می‌کند! را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۴۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۳۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۱۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۳۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۱۳ ب٫ظ

    عالی بود👍

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۱۴ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…