اشتباهات رایج آرایش کردن ابرو که باید بدانید

۶
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شما باید حین آرایش ابرو، توجه زیادی به آن‌ها داشته باشید، چرا که کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند تعادل و بالانس چهره شما را برهم زند.
اشتباهات رایج آرایش ابرو

بسیاری از خانم‌ها، آرایش کردن ابرو را دوست دارند. به این صورت که از وسایل آرایشی مختلفی به این منظور استفاده می‌کنند. اما حقیقت این است که اشتباهات رایج در آرایش کردن ابرو می‌تواند تاثیر معکوسی بر زیبایی چهره داشته باشد. در این مطلب از مجله دلتا شما را با اشتباهات رایج آرایش ابرو آشنا خواهیم کرد.

اشتباهات رایج در آرایش کردن ابرو

رنگ ابروی خود را خیلی روشن یا خیلی تیره انتخاب می‌کنید

یکی از اشتباهات رایج در آرایش کردن ابرو، این است که شما رنگ‌های بسیار روشن یا بسیار تیره برای ابروها انتخاب می‌کنید. تیره کردن ابروها باعث می‌شود تا آن‌ها بیش از آنچه که هستند در صورت شما نمایش داده شوند. برای آنکه ابروهای شما به‌درستی روی صورت شما دیده شوند، لازم است تا آن‌ها را به صورت طبیعی آرایش کنید. یعنی باید رنگ ابروهای خود را تند یا خیلی روشن انتخاب نکنید. هرچه رنگ ابرو طبیعی‌تر باشد بهتر خواهد بود. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب چه بخوریم تا رشد موها افزایش یابد؟! را بخوانید.

اشتباهات رایج آرایش ابرو

آینه‌های ذره‌بینی از اشتباهات رایج آرایش ابرو

بسیاری از خانم‌ها از آینه‌های ذره‌بینی برای آرایش کردن استفاده می‌کنند تا بتوانند تمامی موهای ابروی خود را به‌خوبی ببینند. اما آینه‌های ذره‌بینی برای فرم دادن به ابروها به هیچ‌عنوان ابزار مناسبی نیستند، چراکه زاویه دید خوبی را در اختیار شما قرار نمی‌دهند. از این‌رو شما نمی‌توانید ابروهای یکسان با فرم‌های یکسان روی صورت خود بکشید.

از تیغ برای اصلاح ابرو استفاده می‌کنید

برای آنکه ابروهای خود را فرم دهید یا آن‌ها را اصلاح نمایید، بهتر است به‌جای تیغ از قیچی ابرو استفاده نمایید. برای این کار ابروهای خود را رو به بالا شانه کنید و موهای بلندتر را به کمک قیچی کوتاه نمایید. با این کار می‌توانید ضمن نظم دادن به ابرو، به آن‌ها فرم نیز بدهید.

پیش از حمام ابروهای خود را اصلاح می‌کنید

یکی دیگر از اشتباهات رایج در فرم‌دادن به ابروها این است که پیش از حمام ابروهای خود را اصلاح کنید. درست‌ترین کار این است که پس از حمام کردن با آب گرم و رطوبت دیدن، موهای ابروی خود را اصلاح نمایید.

انتهای ابروی خود را کوتاه می‌کنید

اگر ابروهای کم‌پشت و باریکی دارید، بهتر است از کوتاه کردن دم ابروی خود اجتناب نمایید. حتی می‌توانید به کمک یک مداد ابرو، آن‌ها را پرپشت‌تر کرده و انتهای ابروی خود را نیز بکشید. کوتاه کردن زیادی از اندازه دم ابروها، تعادل چهره شما را برهم می‌زند، پس هرگز این کار را نکنید.

اشتباهات رایج آرایش ابرو

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ۳ درمان خانگی برای افتادگی پلک را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۳۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۱۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۰۶ ب٫ظ

    بسیار عالی ممنون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۱۶ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…