با این ۵ پرده دکور پذیرایی خود را به‌روز کنید!

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
 یکی از جزییاتی که تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر دکوراسیون منزل شما دارد پرده پذیرایی است.
مناسب ترین پرده در دکوراسیون پذیرایی

با انتخاب پرده مناسب می‌توانید تا حد زیادی نواقص دکوراسیون خود را برطرف کنید و فضای خود را ایده‌آل‌تر نشان دهید. به همین منظور در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم مناسب ترین پرده در دکوراسیون پذیرایی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

پرده پذیرایی ساده یا پیلی‌دار

پرده حریر ساده از آن مدل پرده‌هایی است که به خوبی با هر سبک از دکوراسیون هماهنگ می‌شود و ظاهر ویژه‌ای به دکوراسیون شما می‌بخشد. پرده‌های ساده را می‌توانید برای بلندتر نشان دادن سقف دکوراسیون نشیمن خود استفاده کنید، توجه داشته باشید که برای بلندتر نشان دادن سقف دکوراسیون خود رنگ انتخابی شما باید حتما روشن باشد تا ظاهر دکوراسیون شما را گرفته نکند.

مناسب ترین پرده در دکوراسیون پذیرایی

پرده پذیرایی رومن

پرده پذیرایی رومن از جمله پرده‌هایی است که برای پنجره‌های معمولی بسیار مناسب است. بارزترین ویژگی پرده رومن ترکیب سادگی با ظرافت و زیبایی است. از پرده مدل رومن به عنوان پوشش پنجره در اتاق‌هایی که دکوراسیونی ساده دارند، بهره بگیرید. ترکیب این مدل از پرده‌ها با انواع مبلمان و نورپردازی خاص بسیار جذاب هستند. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که دائما نوع مبلمان خود را تعویض می‌کنید یا فضایی با دو دست مبل متفاوت دارید بهترین گزینه برای فضای شما انتخاب این مدل پرده است.

مناسب ترین پرده در دکوراسیون پذیرایی

پرده پذیرایی ترکیبی

این نوع از پرده‌ها در واقع ترکیبی از دو نوع پرده ساده با جنس، طرح و رنگ متفاوت است که فضای دکوراسیون شما را بیش از پیش زیبا می‌کند. یکی از راه‌حل‌های ست کردن پرده‌های ترکیبی با سایر جزییات دکوراسیون داخلی، انتخاب کوسن هماهنگ با پرده پذیرایی شما است که به سادگی جلوه مدرنی به فضای شما می‌بخشد.

پرده پذیرایی ترکیبی

پرده پذیرایی والان‌دار

پرده‌های والان‌دار گونه پرطرفدار دیگری از پرده پذیرایی است که می‌توانید مطابق با سبک و سیاق و تم دکوراسیون خود طرح مناسب آن را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای دکوراسیون‌هایی به سبک کلاسیک باید از والان‌های پرچین‌تر و عریض‌تری استفاده کنید تا جلال و شکوه فضای دکوراسیون شما را برجسته‌تر نمایش دهد.

پرده پذیرایی والان‌دار

پرده پذیرایی حاشیه‌دار

پرده‌های حاشیه‌دار در واقع دوختی همانند پرده‌های ساده دارند با این تفاوت که نواری با جنس متفاوت در بخش بالایی یا پایینی پرده دوخته می‌شود و در بخش بالایی طرحی شبیه والان را برای پرده شما ایجاد می‌کند. پرده‌هایی با حاشیه در بخش پایینی برای پنجره‌های کوتاه مناسب هستند. چراکه توجه را به حاشیه‌های پایینی جلب می‌کند و دید مخاطب را منحرف می‌کند. توجه داشته باشید که پرده‌هایی با حاشیه در بخش بالایی برای دکوراسیون‌هایی با سقف کوتاه مناسب نیست چرا که فضای شما را کوچک‌تر از آنچه که هست نشان می‌دهد.

پرده پذیرایی حاشیه‌دار

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۶ ایده تزیینی مینیمال که برای هر فصلی مناسب هستند را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۰۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۲۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۰۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…