لباس‌های طرح‌دار را اینجوری بپوش!

۶
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لباس‌ طرح‌دار آیتمی است که در موقعیت‌های مناسب می‌تواند به استایل شما روح ببخشد. این لباس‌های جذاب و کاربردی، از دیرباز در طرح‌های متنوع و زیبا مورد توجه بوده‌اند.
لباس طرح دار دخترانه

تنوع در طرح و رنگ پارچه‌های طرح‌دار، سبب شده است تا هر شخص حداقل یک لباس طرح‌دار در کمد خود داشته باشد. در استایل‌ با لباس‌های طرح‌دار، اگر به درستی به نکات استایلینگ توجه نداشته باشید، نتیجه می‌تواند بدترین حالت ممکن شود. در این مطلب از مجله دلتا شما را به نکات استایل با لباس طرح دار دخترانه آشنا خواهیم کرد.

نکات استایل با لباس طرح دار دخترانه چیست؟

استایل با طرح‌های راه‌راه

پارچه‌های راه‌راه، از طرح‌های ساده ولی در عین‌ حال جذاب و پرطرفدار پوشاک هستند. این طرح پارچه‌ها در انواع راه‌‌راه باریک، پهن، عمودی و افقی موجود هستند. نکته‌ مهمی که هنگام استایل با پارچه‌های راه‌راه باید درنظر داشته باشید، توجه به فرم بدن است. به‌طور کلی پارچه‌های طرح‌دار با توجه به طرحی که دارند، تاثیر زیادی در کوچک یا بزرگ‌تر نشان دادن اندام‌ها دارند. اگر می‌خواهید لاغرتر و کشیده‌تر به‌نظر برسید، بهتر است از لباس طرح دار راه‌راه‌های عمودی استفاده کنید. طرح‌های راه‌راه افقی نیز بیشتر برای لباس‌های بالاتنه و توپر نشان‌ دادن اندام‌های این قسمت بکار می‌روند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب تاثیر لباس بر خلق و خوی شما را بخوانید.

لباس طرح دار دخترانه

استایل با لباس طرح دار دخترانه گل‌دار

‌از دیگر طرح‌های پرطرفدار به‌خصوص در میان خانم‌ها، می‌توان به طرح‌های گل‌دار اشاره کرد. پیراهن‌های ساده یا پف‌دار گل‌دار، از جمله لباس‌های زیبا و همیشه ترند هستند. این پارچه جذاب را می‌توان حتی با طرح‌های دیگر یا پارچه‌های ساده به زیبایی ترکیب کرد. به‌عنوان مثال، دامن‌های گل‌دار را می‌توانید با بلوز یا تاپ ساده ترکیب کرده و استایل زیبایی خلق کنید. البته در این زمینه بهتر است رنگ لباس ساده شما با یکی از رنگ‌های لباس طرح‌دار یکسان باشد.

استایل با طرح‌های خال‌دار

انواع لباس طرح دار دخترانه خال‌دار از طرح‌های بامزه و جالبی هستند که از گذشته در پوشاک مورد استفاده بوده‌اند. طرح‌ خال‌دار همچنین از منعطف‌ترین طرح‌ها در ترکیب و استایل با سایر طرح‌ها است. به‌عنوان مثال ترکیب لباس‌های خال‌دار و گل‌دار میکس زیبایی در استایل لباس‌های طرح‌دار به شما می‌دهد. همچنین ترکیب طرح‌های خال‌دار ریز و درشت نیز نتیجه مطلوبی برای شما به ارمغان می‌آورد.

استایل با لباس طرح دار دخترانه چهارخانه

بدون شک لباس یا شلوار چهارخانه، از آیتم‌هایی است که حداقل یک نمونه از آن در کمد هر شخص وجود دارد. این طرح جذاب می‌تواند نشاط و زیبایی خاصی به استایل شما ببخشد. البته بهتر است بدانید طرح چهارخانه نیز از طرح‌هایی است که تاثیر زیادی در ظاهر اندام‌های شما دارد. طرح‌های چهارخانه به‌خصوص چهارخانه‌های درشت، معمولا باعث درشت‌تر دیده‌شدن اندام‌ها می‌شوند. توصیه می‌کنیم اگر پاهای لاغر و ظریفی دارید از شلوار‌های چهارخانه برای توپر دیده شدن استفاده کنید.

لباس طرح دار دخترانه

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب چگونه یک لباس را با روش‌های مختلف بپوشیم؟ را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱ در ۸:۴۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۳۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۳۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۱۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۰۱ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۱۶ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…