مناسب‌ترین کابینت برای آشپزخانه شما کدام است؟

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتخاب مناسب‌ترین کابینت برای آشپزخانه سهم زیادی را در افزایش کارایی آشپزخانه ایفا می‌کند. کابینت آشپزخانه از درجه اهمیت بالایی برای بانوان برخوردار است.
انواع کابینت در دکور آشپزخانه

یکی از بخش‌های مهم در هر آشپزخانه‌ای کابینت است.کابینت‌ سبک‌، جنس‌ و رنگ‌های متنوعی دارند که می‌توانید متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون خود یکی را انتخاب کنید؛ اما از سوی دیگر با وجود این همه تنوع، انتخاب کابینت مناسب برای آشپزخانه کار آسانی نیست. در این مطلب از دلتامگ به معرفی انواع کابینت در دکور آشپزخانه می‌پردازیم.

انواع کابینت در دکور آشپزخانه

اگر قصد دارید در سال جدید کابینت‌های خانه را تعویض کنید، و نمی‌دانید از چه سبکی استفاده کنید که به روز باشد و زیبایی آشپزخانه را چند برابر کند؛ با ما همراه باشید تا مدل‌های مختلف کابینت را به شما معرفی کنیم.

کابینت تمام فلزی

یکی از انواع کابینت در دکور آشپزخانه کابینت‌های تمام فلزی بوده که امروزه کمتر استفاده می‌شوند. هنوز هم برخی خانه‌ها دارای کابینت فلزی هستند که دلیل آن قیمت مناسب و به‌صرفه آن است. تنها ویژگی خوب کابینت‌های فلزی قیمت مناسب آن‌ها است. این کابینت‌ها در برابر رطوبت زنگ می‌زنند و نیاز به رنگ‌آمیزی مجدد دارند.

انواع کابینت در دکور آشپزخانه

کابینت تمام چوب

این کابینت‎‌ها اکثرا به سبک کلاسیک هستند و جزو کابینت‌های گران و لوکس محسوب می‌شوند. دلیل محبوب بودن این کابینت‌ها استفاده از چوب طبیعی است. چوب‌ها دارای نقوش و طرح‌های زیبا و بی‌نظیر هستند. اگر می‌خواهید چوب را در خانه خود داشته باشید از این کابینت‌ها استفاده کنید.

انواع کابینت در دکور آشپزخانه

کابینت ام‌دی‌اف

یکی از رایج‌ترین انواع کابینت در دکور آشپزخانه، ام‌دی‌اف است.انتخاب کابینت ام‌دی‌اف از نظر قیمت انتخاب خوبی است. ام‌دی‌اف در برابر رطوبت و عوامل جوی مثل گرما، مقاومت خوبی دارد. به دلیل استفاده از روکش‌های زیبا و متنوع، کابینت‌های ام‌دی‌اف از تنوع بالایی در رنگ و طرح برخوردار هستند.

مطلب پیشنهادی:  با استفاده از این دکوری‌ها به استقبال نوروز بروید!

انواع کابینت در دکور آشپزخانه

کابینت هایگلاس

یکی از زیر مجموعه‌های کابینت ام‌دی‌اف کابینت هایگلاس است. تفاوت آن با کابینت ام‌دی‌اف در نوع روکش آن است. این کابینت از روکشی درخشنده و براق از لایه پلکسی گلاس پوشیده شده است. این پلگسی گلاس از جنس پلی کربنات شفاف است که می‌تواند دلیلی برای ایجاد یک فضای مدرن در آشپزخانه باشد. به همین دلیل از محبوبیت زیادی در بین کابینت‌های ام‌دی‌اف برخوردار است. کابینت هایگلاس بدلیل براق بودن بسیار مناسب برای آشپزخانه های دارای نور کم است. همچنین مناسب‌ترین کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک محسوب می‌شوند.

 پی‌وی‌سی یکی از انواع کابینت در دکورآشپزخانه

این کابینت‌ها از متریال پلی وینیل کلراید فشرده ساخته می‌شوند. کابینت‌های پی‌وی‌سی ضد آب هستند و برای کابینت سینک ظرفشویی آشپزخانه که رطوبت بالایی دارند، استفاده می‌شوند. قیمت این کابینت از کابینت ام‌دی‌اف گران‌تر بوده بنابراین استفاده از در فضای آشپزخانه مقرون‌به‌صرفه نیست.

یک نظر

  1. سام

    27 بهمن 1402 در 2:46 ب.ظ

    عالیه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

7 مدل کوسن مبل راحتی که امسال مد شده‌اند!

در میان انواع مبلمانی که در بازار موجود است، مبلمان راحتی طرفداران بسیاری دارد و بیشتر مور…