زیباترین مدل‌های تختخواب برای اتاق خواب شما

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
وقتی که در مورد انواع تختخواب فکر می‌کنیم اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند آرامش و راحتی در هنگام استراحت و خوابیدن ما است. ایجاد حس خوشایندی که ساعات خوابمان را لذت‌بخش‌تر می‌کند.
مدل های تختخواب در دکور اتاق خواب

در تصورات همه ما استانداردهایی وجود دارد که برای یک تختخواب در ذهن خود تصور می‌کنیم و آن را ایده‌آل خود می‌دانیم. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم به معرفی مدل های تختخواب در دکور اتاق خواب بپردازیم.

تختخواب متحرک

این تختخواب علاوه بر ایجاد تنوع در چیدمان، کمک فراوانی به صرفه‌جویی هوشمندانه در فضای پرت اتاق خواب شما خواهد کرد. تختخواب متحرک از یک جفت تخت تشکیل شده است. بخش اول آن یک بخش ثابت و ساکن است. بخش دوم که قسمت چرخ‌دار این تخت از انواع تختخواب‌ها است نیاز به تخت مکمل خود دارد و به تنهایی کاربردی نخواهد داشت.

مدل های تختخواب در دکور اتاق خواب

تختخواب سایه‌بانی

یکی از مدل های تختخواب در دکور اتاق خواب مدل سایه‌بانی است. این تختخواب شباهت بسیار زیادی به تخت سلطنتی دارد و مانند آن از چهار سمت نگه‌دارنده‌هایی به منظور تقسیم بار سقف و محلی برای نصب پرده‌های اطراف دارد. در میان انواع تختخواب این تخت برای سبک‌های کلاسیک و سلطنتی پیشنهاد نمی‌شود و تختخواب مخصوص به همان سبک‌ها باید به‌کار گرفته شود.

مدل های تختخواب در دکور اتاق خواب

تختخواب تاج‌دار

این تختخواب از خانواده تخت‌های سلطنتی است. تختخواب تاج‌دار که نیمی از طول تخت را با تاج و سقف خود در بر می‌گیرد، به‌عنوان یک تختخواب ترکیبی شناخته شده است. هدف از ایجاد این تختخواب را ایجاد یک فضای باستانی و قدیمی در خانه‌های امروزی تعریف کرده‌اند.

تختخواب تاج‌دار

تختخواب‌ پنل‌دار

یکی از مدل های تختخواب در دکور اتاق خواب تختخواب‌های فلت یا پنل‌دار است. تختخواب پنل‌دار نوع جدیدی از تختخواب است که وارد صنعت دکوراسیون شده است. استفاده از اسکلت تمام چوبی و به‌کارگیری دیواره‌هایی از جنس چوب باعث می‌شود حس خوب و لوکس بودن به فضای اتاق وارد شود. با قرار گرفتن تشک بر روی تخت، ارتفاع اولیه تخت نیز بیشتر دیده می‌شود. سادگی این تختخواب باعث شده تا بتواند در هر اتاقی برای خود جایی باز کند و نگرانی‌ها بابت عدم سازگاری در سبکی خاص را از بین ببرد.

تختخواب‌ پنل‌دار

تختخواب جک‌دار

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید این نوع تخت تمرکز خود را بر روی ایجاد فضای کافی برای نگهداری و ذخیره‌سازی لوازم گذاشته است. راه‌حلی که در خانه‌های کوچک یا افراد مجرد بسیار کاربردی بوده و مقرون‌به صرفه است. رویه این تختخواب‌ها معمولا با تشک‌های استاندارد آماده می‌شود و قسمت زیرین با چرم یا پارچه‌های مقاوم پوشانده می‌شود تا محلی مناسب برای نگهداری لوازم شما باشد. برای اینکه چیدمان زیباتری در اتاق خواب داشته باشید به مطلب شیک‌ترین مدل‌های روتختی برای دکوراسیون اتاق خواب سر بزنید.

تختخواب جک‌دار

تختخواب قابل تنظیم

همان‌طور که از نام این تختخواب پیداست، قابلیت تنظیم و تغییر در شرایط مختلف را دارد. همه این تغییرات و امکانات برای تنظیم به این خاطر است که تختخواب شما به سازگارترین حالت ممکن با بدن شما برسد. گزینه‌هایی برای بالا بردن سرو گردن در هنگام مطالعه یا هنگام بیماری، حالت گرم کننده و سرد کننده، وجود کنترل‌های مرکزی و دستگاه هدایت کننده در این تخت‌ها باعث شده راحتی شما در سریع‌ترین و آسان‌ترین حالت ممکن در دسترس شما قرار گیرد.

تختخواب قابل تنظیم

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این ترفندها به جنگ کمبود جا بروید! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۴۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…