سه غذای سریع با نودل

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
افزایش سرعت زندگی در سال‌های اخیر باعث شده اکثر توجه‌ها به سمت رستوران‌ها و غذاهایی برود که عموما به آن‌ها فست‌فود گفته می‌شود.
غذای سریع با نودل

بسیاری از ما احتمالا در انتهای روز و زمانی که از محل کار به خانه بر‌می‌گردیم با وضعیتی مواجه‌ می‌شویم که در آن تنها گزینه تهیه غذا از بیرون است. نودل یکی از همین دست غذاهای آماده است که امروزه در بسته‌بندی و طعم‌‌های مختلف عرضه‌ می‌شود. در ادامه سعی کرده‌ایم به سراغ غذاهایی برویم که‌ می‌توان همراه با نودل آماده کرد و از آن‌ها لذت برد. با مجله دلتا همراه باشید تا طرز تهیه سه غذای سریع با نودل را یاد بگیرید.

سوپ نودل

هیچ‌چیز نمی‌تواند مانند یک کاسه سوپ داغ نودل با آب مرغ گرمابخش روزهای سرد باشد. طرز تهیه این سوپ نیز بسیار ساده است. سوپ مرغ را از قبل آماده کرده و سپس نودل را به آن اضافه کنید و اجازه دهید تا کاملا بپزد. فقط کافی است تا یک‌بار این سوپ را امتحان کنید تا عاشق طعم بی‌نظیر آن شوید. برای تهیه این سوپ‌ می‌توانید از سوپ‌‌های آماده استفاده کنید. در نهایت‌ می‌توانید برای افزودن طعمی جدید به سراغ اندکی سبزی بروید.

غذای سریع

املت نودل

چه کسی گفته که نمی‌توان نودل را برای صبحانه صرف کرد! ترکیب نودل با ژامبون و تخم‌مرغ یکی از لذیذترین املت‌‌های دنیا است. برای تهیه این املت ابتدا نودل را به روش مرسوم در آب بپزید و آب‌کشی کنید. برای این املت‌ می‌توانید از نودل با طعم سس گوجه‌فرنگی تند استفاده کنید. سپس آن را داخل ماهیتابه‌ای که از قبل گرم کرده‌اید، بریزید و تخم‌مرغ‌ها را اضافه کنید. ترکیب نودل و تخم‌مرغ را کاملا هم بزنید و صاف کنید. سپس ژامبون و پنیر را اضافه نمایید تا عطر و طعم مواد با هم ترکیب شوند.

نودل سبزیجات

نودل با پنیر

آیا شما هم طرفدار پر و پا قرص پنیر هستید؟ کافی است تا نودل را به روش معمول آماده کنید، نصف قاشق چای‌خوری کره را به همراه ورقه‌‌هایی از پنیر آمریکایی یا پنیر دلخواهتان اضافه کنید. سپس اجازه دهید تا پنیر آب شود. ترکیب را هم بزنید تا پنیر به خورد همه نودل‌‌ها برود. بنا به ذائقه‌ خود می‌توانید همانند یک مزه‌شناس حرفه‌ای مواد دیگری مانند ژامبون، سبزیجات و… را به آن اضافه کنید. در نهایت پیشنهاد ما استفاده از نودل با طعم باربیکیو است. روی کاغذ کمی متفاوت به نظر‌ می‌رسند اما‌ می‌توانید با امتحان کردن پنیرهای مختلف به ترکیب خوبی با نودل باربیکیو برسید و البته از ژامبون دودی استفاده نمایید.

با این سه غذای سریع با نودل می‌توانید در وقت خود بیشتر صرفه‌جویی کنید. اگر به غذاهای سریع علاقه دارید غذاهای فوری با قارچ را نیز در مجله بخوانید.

نودل گوشت

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر آشپزی مافین گوشت قلقلی را در مجله بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۳۶ ب٫ظ

  2. نیلوفر

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۴۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…