۶ مبل ارزان که دکوراسیون منزل را لوکس می‌کند

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فراموش نکنید که انتخاب مبلمان شیک تاثیر بی‌اندازه‌ای در زیبایی خانه شما خواهد داشت. با ما همراه باشید.
مبل ارزان

مبلمان ال در لیست پرطرفدارترین مبلمان منزل قرار گرفته‌اند. با این وجود بسیاری از افراد چیدمان منزل خود را از وجود آن محروم می‌کنند چرا که معتقد هستند از نظر اقتصادی انتخاب به‌صرفه‌ای نیست. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مطلب از دلتامگ به معرفی مبلمان ال شکل ارزان در دکور منزل بپردازیم.

مبل ال بری آفر

این مبل در دو نوع دسته‌دار و بدون دسته عرضه می‌شود. گاهی ما برای استفاده از گوشه‌های فضا و تکمیل مبلمان خود، نیازمند اضافه کردن یک نیم ست به دکوراسیون منزل هستیم. این مبل ال ارزان گزینه‌ای اقتصادی خواهد بود. از جمله امتیازات آن می‌توان به استفاده از فوم سرد در قسمت نشیمن و تکیه‌گاه آن و استفاده از چوب راش در ساخت پایه‌های آن اشاره کرد.

مبل ارزان

 

مبل ال هلکو مدل چستر

اگر به دنبال فضایی باشکوه و در عین حال راحت در اتاق نشیمن منزل خود هستید، این مبل ال ارزان شما را به نتیجه دلخواه خود می‌رساند چرا که هم ظاهری لمسه‌کوبی دارد و هم از فوم سرد در ساخت آن استفاده شده است. فوم سرد بالاترین قابلیت ارتجاعی ممکن را دارد.

مبل ال رویال مبل مدل شنل

این مبل در نگاه اول به‌عنوان یک مبل مینیمال محسوب می‌شود. از طرفی لمسه‌کاری شدن دسته‌های آن باعث شده است بتوانیم از آن در دکوراسیونی با سبک کلاسیک، سلطنتی، مدرن و معاصر هم استفاده کنیم. اگر به دنبال اضافه کردن عنصری برجسته به دکوراسیون منزل خود هستید که تبدیل به نقطه کانونی شود، ما این مبل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:  مناسب‌ترین کابینت برای آشپزخانه شما کدام است؟

مبل ارزان

 

مبلمانی با جلوه‌ای روستیک

در این بخش می‌خواهیم به معرفی مدلی از مبل ال ارزان بپردازیم که ترکیب آن دو مدل است. مبل ال مدل بری آفر با طراحی ساده و پایه‌های چوبی‌اش جلوه‌ای روستیک برای اتاق نشیمن شما به ارمغان می‌آورد.

مبل ارزان

 

مبلمان ال برای اتاق نشیمن کوچک

این مبل به دلیل ابعاد کوچکی که دارد، انتخابی مناسب برای اتاق نشیمن، اتاق خواب یا اتاق کار کوچک شما محسوب می‌شود. این مبل ارزان طراحی مینیمالی دارد اما در رنگ‌هایی برجسته هم عرضه می‌شود تا نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان شامل را برطرف سازد.

مبل ارزان

 

مبل ال برای اتاق نشیمن بزرگ

مبل ال مدل هارمونی آفر، مبل ال ارزان مناسب برای فضاهای بزرگ است چرا که ظرفیتی در حدود ۶ تا ۷ نفر را دارد. وجود فوم سرد تزریقی در قسمت نشیمن و پشتی‌هایی از جنس ویسکوز و همچنین استفاده از چوب راش که در برابر حشرات و قارچ ها مقاوم است، از آن گزینه‌ای بادوام، راحت، جذاب و البته از نظر اقتصادی به‌صرفه ساخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبل برای پذیرایی مربعی شکل

پذیرایی مربعی شکل، فضایی متناسب و کاربردی برای دورهمی‌ها و استراحت است. با چیدمان و دکوراس…