ساده‌ترین راهکارهای رسیدگی به ناخن‌های آسیب‌دیده

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رسیدگی به ناخن‌های آسیب‌دیده اهمیت جدی دارد و شما می‌بایست از راه‌هایی برای ترمیم ناخن‌های خود استفاده کنید.
ناخن های آسیب دیده

اگرچه هیچ‌چیز به اندازه یک لاک ناخن زیبا و جذاب نمی‌تواند به دست‌ها زیبایی ببخشد، اما حقیقت این است که این کارها در طولانی مدت می‌تواند به ناخن‌ها آسیب جدی وارد سازد. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم راهکارهایی را برای مراقبت از ناخن های آسیب دیده برای شما مطرح نماییم.

مراقبت از ناخن های آسیب دیده

کمی لاک زدن را فراموش کنید

برای ترمیم بافت ناخن‌های آسیب دیده، هیچ‌چیز به اندازه رها کردن ناخن‌ها به حال خود نمی‌تواند موثر و مفید باشد. از این‌رو بهترین کار این است که لاک زدن را برای مدتی فراموش نمایید و اجازه دهید تا اکسیژن لازم به آن‌ها برسد. از این‌رو شما به آن‌ها فرصت ترمیم و بازسازی خود را می‌دهید. لذا آن‌ها می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن به شکل عادی خود بازگردند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب رژلب مناسب برای خانم‌های با پوست تیره را بخوانید.

ناخن های آسیب دیده

برای مراقبت از ناخن های آسیب دیده لاک پایه بزنید

اگر به هر دلیلی نمی‌توانید لاک زدن را فراموش کنید، لازم است تا پیش از لاک زدن، لاک پایه یا بیس کت بزنید. بیس کت‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا ضمن افزایش مقاومت لاک، ناخن‌های خود را نیز حفظ کنید و سلامت آن‌ها را تضمین نمایید. از سویی برخی از این بیس کت‌ها، مواد مغذی را نیز به ناخن شما می‌رسانند و شما نگرانی از بابت آسیب رسیدن به ناخن‌های خود نخواهید داشت.

ژل‌های تقویتی برای ناخن

حقیقت این است که شما می‌توانید برای رسیدگی به ناخن‌های خود، به شیوه‌های مختلفی متصل شوید که یکی از آن‌ها، استفاده از ژل‌های تقویتی است. برخی از ژل‌ها و کرم‌هایی در بازار موجود هستند که برای تقویت و رسیدگی به ناخن‌های آسیب‌دیده طراحی و ساخته شده‌اند. این‌ها، مواد مغذی و لازم برای ناخن‌ها را به آن‌ها می‌رسانند و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، شاهد بازسازی بافت ناخن های آسیب دیده خود باشید.

رژیم غذایی خود را تغییر دهید

یکی دیگر از روش‌هایی که برای ترمیم به بافت ناخن های آسیب دیده وجود دارد و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، تغییر رژیم غذایی است. شیر و ماست را به برنامه غذایی خود بیفزایید، مصرف اسفناج و غذاهای حاوی روی و آهن را افزایش دهید. همچنین لیمو بخورید تا بتوانید به سرعت ترمیم بافت ناخن‌های آسیب‌دیده خود کمک نمایید.

ناخن های آسیب دیده

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب نابودی چین و چروک صورت، سریع و فوری را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۳ ب٫ظ

    🙏🏻🌹

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۳ ب٫ظ

    مطلب عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۴۵ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۳۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…