تاثیر لباس بر خلق و خوی شما

۴
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهتر است در انتخاب کردن لباس به سرعت عمل نکنید، چراکه تاثیر مستقیمی بر باقی روز شما خواهد داشت. هنگامی که سعی می‌کنید لباس مناسبی انتخاب کنید، احساس بهتری خواهید داشت.
تاثیر لباس بر شخصیت

در واقع هنگامی که تصور ضمنی از ظاهر خود دارید، ذهن شما از افکار منفی دور می‌شود و به تاثیر مثبت خود بر افراد و باقی روز تمرکز خواهید کرد. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم تاثیر لباس بر شخصیت انسان را بررسی کنیم.

تاثیر لباس بر شخصیت انسان چگونه است؟

لباس به شما احساس قدرت می‌دهد

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، تاثیر لباس بر شخصیت انسان باعث می‌شود شما احساس قدرت کنید. اگرچه این روزها بسیاری از مشاغل، انتخاب لباس را به نظر شخصی کارمندان سپرده‌اند اما مانتو زنانه رسمی یا کت مردانه، نسبت به مانتو اسپرت یا تیشرت اسپرت مردانه، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و قدرت بیشتری می‌شود. چراکه شما به‌طور ناخودآگاه در لباس رسمی مجبور می‌شوید که قوز نکنید و رفتار آراسته‌تری داشته باشید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب شیک‌ترین مدل‌های بستن شال و روسری را بخوانید.

تاثیر لباس بر شخصیت

لباس بر طرز تفکر شما تاثیر می‌گذارد

لباس باعث می‌شود طرز تفکر شما تحت تاثیر قرار بگیرد. برای مثال بسیاری از نویسندگان، در ابتدای صبح یک لباس آراسته و رسمی می‌پوشیدند تا احساس کنند وارد یک محل کار حرفه‌ای شده‌اند. شاید تجربه کرده باشید، زمانی‌که در خانه هستید و لباس راحتی به تن دارید، احساس خستگی می‌کنید. اما هنگامی که برای مهمانی یا محل کار خود لباس به تن می‌کنید، انرژی بیشتری دارید و دیگر کسل نیستید.

لباس ورزشی شما را به تحرک هدایت می‌کند

لباس ورزشی همچون یک لباس جادویی عمل می‌کند و شما را به ورزش هدایت می‌کند. در ذهن ما یک مسئله به‌طور ناخودآگاه ثبت شده است که لباس ورزشی برای ورزش است. از این رو هنگامی که لباس ورزشی به تن می‌کنید، این لباس مغز شما را به تحرک سوق می‌دهد. جالب است بدانید نه‌تنها خود لباس ورزشی، بلکه رنگ آن نیز بر ذهن شما تاثیر دارد.

تاثیر لباس بر شخصیت

تاثیر لباس بر شخصیت و هوش انسان

لباس نه‌تنها بر هوش شما تاثیر دارد، بلکه باعث می‌شود که باهوش‌تر به‌نظر برسید. به لباس فرم پزشکان یا خلبان‌ها توجه کنید. بر اساس تحقیقات، بعضی از لباس‌ها نه‌تنها باعث می‌شوند که باهوش‌تر به‌نظر برسید، بلکه کمک می‌کند تا رفتار هوشمندانه‌ای نیز داشته باشید.

تاثیر لباس بر شخصیت و شادابی روحیه

لباس مناسب و زیبا روحیه شما را شاد می‌کند. بسیاری از افرادی که ناراحت یا مضطرب هستند به صورت ناخودآگاه لباس‌های خود را بدون فکر انتخاب می‌کنند. همین مسئله باعث می‌شود که غمگین بمانند. با این حال اگر می‌خواهید در روحیه شما بهبودی ایجاد شود، لباسی که دوست دارید و فکر می‌کنید برازنده شما است را انتخاب کنید.

تاثیر لباس بر شخصیت

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه شیک‌ترین پالتوهای امسال را بشناسید! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۰ ب٫ظ

    عالییی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۴۵ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۲۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…