رازهایی که برای داشتن مبلمان زیبا باید بدانید!

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مبلمان بزرگ‌ترین وسیله در اتاق نشیمن شما است. پس کاری کنید که عاشق آن باشید. برای تزیین مبلمان راه‌های خیلی زیادی وجود دارد.
نکات زیباسازی مبلمان منزل

با اینکه درون اتاق نشیمن وسایل دکوری زیادی وجود دارد، هیچ کدام به اندازه مبلمان به چشم نمی‌آید. مبلمان یکی از مهم‌ترین وسایل برای دکور خانه هستند. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان نکات زیباسازی مبلمان منزل می‌پردازیم.

استفاده از کوسن برای تزیین مبلمان

وقتی بحث دکور مبلمان پیش می‌آید، هر چقدر کوسن داشته باشید، باز هم کم است. با وجود کوسن‌ها در ابعاد و اشکال متنوع، شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید کوسن مورد علاقه خود را پیدا کنید.

نکات زیباسازی مبلمان منزل

استفاده از پتوهای نازک برای تزیین مبلمان

پتوهای نازک یک عضو مهم در تزیین مبلمان منزل هستند. پتو بر روی مبل، به اتاق یک ظاهر گرم و راحت و در عین حال زیبا می‌دهد. سعی کنید طوری پتو را بر روی مبل قرار دهید که قسمتی از آن بر روی دسته مبل قرار بگیرد. همچنین می‌توانید سه لا آن را تا زده و در گوشه مبل قرار دهید. از کوسن نیز در جلوی پتو استفاده کنید.

نکات زیباسازی مبلمان منزل

استفاده از میز وسط

یک میز وسط کوچک می‌تواند زیبایی و کارایی زیادی به فضا اضافه کند. بهترین مکان برای قرار دادن یک فنجان قهوه و در کنار آن یک گلدان است. ارتفاع میز کنار باید به اندازه ارتفاع نشیمن مبل شما باشد. هر چه میز ساده‌تر و کوچک‌تر باشد بهتر خودش را نشان می‌دهد. برای تزیین میز کنار خود هم می‌توانید از یک سینی کوچک یا گلدان استفاده کنید.

استفاده از میز وسط

دکور مبلمان خاکستری

به‌عنوان رنگ گرم خنثی، مبلمان خاکستری این روزها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. مبلمان خاکستری با رنگ‌های روشن و شفاف بسیار هماهنگ هستند.

دکور مبلمان خاکستری

تزیین دیوار پشت مبلمان

اغلب افراد مبلمان خود را مقابل دیوار با زاویه‌ای خاص قرار می‌دهند که ظاهر خانه را هم زیباتر می‌کند. روش‌های زیادی برای تزیین دیوار پشت مبلمان وجود دارد. برای آشنایی با این ایده‌ها به مطلب رازهایی برای زیباتر شدن مبلمان در خانه سر بزنید.

تزیین دیوار پشت مبلمان

استفاده از آباژور برای تزیین مبلمان

یکی از نکات زیباسازی مبلمان منزل قرار دادن یک آباژور در کنار مبل است. این کار علاوه بر اینکه به دکوراسیون اتاق ظاهری زیبا می‌بخشد، می‌تواند مفید هم باشد. اگر اهل نوشتن یا مطالعه بر روی مبل هستید. آباژور رومیزی بهترین گزینه برای رساندن نور کافی و ملایم به مبل شما است . اگرچه برای کسانی که از مبلمان ال در خانه استفاده می‌کنند ، آباژور رومیزی گزینه مناسبی نخواهد بود. آباژوری که بر روی زمین قرار بگیرد و در پشت مبل ال خود قرار بدهید نور را در اتاق پخش کرده و زیبایی نمای اتاق را دوچندان خواهد کرد.

برای اینکه خانه خود را زیباتر کنید به مطلب با یک کلاف نخ دکوراسیون جذابی بسازید! سر بزنید.

استفاده از آباژور برای تزیین مبلمان

پیشنهاد مطالعه: مطلب ترفندهای کاربردی در چیدمان آشپزخانه را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ آذر ۱۴۰۱ در ۷:۳۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ آذر ۱۴۰۱ در ۹:۱۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ آذر ۱۴۰۱ در ۸:۲۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۴ آذر ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۳ آذر ۱۴۰۱ در ۸:۳۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۱۲ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…