این کاغذ دیواری‌ها خانه را کوچک‌ و زشت می‌کنند

۹
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید و دیدن دیوارهای ساده و بی‌روح شما را اذیت می‌کند از تاثیر کاغذدیواری در خانه کوچک غافل نشوید.
کاغذ دیواری های نامناسب برای خانه کوچک

در این مطلب از مجله دلتا به معرفی کاغذ دیواری های نامناسب برای خانه کوچک می‌پردازیم. با انتخاب مناسب کاغذ دیواری خانه کوچک خود را بزرگ‌تر جلوه دهید.

راهنمای کاغذدیواری برای خانه کوچک

فضای پذیرایی یکی از فضاهای مهم خانه است که رفت و آمد در آن بالا است پس باید کاغذ دیواری مناسب آن خریداری شود و در زمان انتخاب، دقت و سلیقه به خرج داد. حال اگر پذیرایی فضای کوچک و نقلی داشته باشد انتخاب طرح، رنگ و جنس کاغذ دیواری باید با دقت بیشتری انجام شود. در ادامه به معرفی کاغذ دیواری‌هایی می‌پردازیم که خانه شما را کوچک‌تر نشان می‌دهند.

کاغذ دیواری های نامناسب برای خانه کوچک

کاغذ دیواری با رنگ‌های گرم

رنگ در انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی یا کاغذ دیواری برای اتاق خواب و هر فضای کوچک دیگری بسیار مهم است و در بزرگ‌تر و دلبازتر دیده شدن فضا تاثیرگذار است.

رنگ‌ها به سه دسته رنگ‌های گرم (قرمز، زرد، نارنجی و غیره)، رنگ‌های سرد (آبی، بنفش، سبز وغیره) و رنگ‌های خنثی (طوسی، سفید و غیره) تقسیم می‌شوند. رنگ‌های گرم فضا را همان‌طور که از اسمشان مشخص است گرم و صمیمی می‌کنند و باعث می‌شوند فضای کوچک، کوچک‌تر دیده شود.

کاغذ دیواری های نامناسب برای خانه کوچک

کاغذ دیواری با رنگ‌های تیره

یکی از کاغذ دیواری های نامناسب برای خانه کوچک کاغذ دیواری با رنگ تیره است. رنگ‌های تیره می‌توانند به خوبی فضا را کوچک‌تر از آن چیزی که هست جلوه دهند. پس سعی کنید برای خرید کاغذ دیواری از رنگ‌های تیره استفاده نکنید تا بتوانید اتاق پذیرایی خود را بزرگ و دلباز جلوه دهید.

کاغذ دیواری با رنگ‌های تیره

کاغذ دیواری با طرح‌ شلوغ و درشت

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای فضاهای کوچک طرح و نقشی است که بر روی کاغذ دیواری‌ها حک شده است. خوب است بدانید که کاغذ دیواری با طرح‌های درشت، بزرگ و شلوغ، فضا را کوچک‌تر جلوه می‌دهد زیرا به چشم ما بزرگ دیده می‌شود، اما کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های ساده، مینیمال و کوچک باعث عمق دادن به فضا می‌شوند و سالن پذیرایی بزرگ‌تر دیده می‌شود. برای اینکه خانه خود را بزرگ‌تر کنید به مطلب این پرده‌ها خانه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند سر بزنید.

چیدمان شیک نشیمن

اگر یک سالن پذیرایی کوچک و نقلی دارید، برای اینکه فضا از طول عریض‌تر دیده شود می‌توانید از کاغذ دیواری با طرح‌های افقی استفاده کنید. اما اگر فضا دارای سقف کوتاهی است باید از کاغذ دیواری با طرح‌های عمودی استفاده کنید تا ارتفاع پذیرایی بلندتر دیده شود.

کاغذ دیواری مات

ما پیشنهاد می‌کنیم برای سالن پذیرایی کوچک از کاغذ دیواری با سطح مات استفاده نکنید. زیرا کاغذدیواری مات، نور را در فضا منعکس نکرده و باعث می‌شود فضای شما کوچک و دلگیر شود. بنابراین بهتر است از کاغذ دیواری‌هایی با رنگ براق استفاده کنید.

چیدمان نشیمن زیبا

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی مخصوص اتاق خواب هستند را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۴۵ ب٫ظ

  4. ثریا

    ۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۵۲ ب٫ظ

    نقاط بسیار عالی باز هم مطلب بزارید ممنونم

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۲۳ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۱۶ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۰۸ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۱۱ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…