رژلب مناسب برای خانم‌های با پوست تیره

۱۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ پوست سبزه این روزها یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین رنگ پوست میان خانم‌ها است. انتخاب رنگ لوازم آرایش برای پوست تیره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
رژلب برای پوست تیره

انتخاب رنگ رژلب مناسب پوست، اولین قدم برای داشتن صورتی زیبا است. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم چند رنگ مناسب رژلب برای پوست تیره را معرفی کنیم.

رنگ رژلب مناسب برای پوست تیره

قرمز

رنگ قرمز بیشترین طرفدار را میان خانم‌های خوش سلیقه دارد. برای استفاده از این رنگ لازم است که سایه متناسب با آن هم استفاده کنید. حتما هنگام استفاده از رژلب قرمز دور لب را مداد لب بکشید. برای پوست‌های تیره می‌توانید مقدار بسیار کمی اکلیل به لب اضافه کنید که زیبایی لب‌ها را چندین برابر می‌کند. معمولا رنگ قرمز برای پوست‌های سبز نسبت به پوست سفید مناسب‌تر است. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب آرایش چشم مخصوص خانم‌های عینکی را بخوانید.

رژلب برای پوست تیره

صورتی رز ملایم، رنگ رژلب برای پوست تیره

رژ صورتی روشن هم برای پوست تیره انتخاب خوبی است. اکثرا رژلب‌های صورتی مرجانی و رز برای پوست‌های تیره استفاده می‌شوند. رنگ صورتی تنوع زیادی دارد و انتخاب‌های زیادی پیش‌رو خواهید داشت.

خاکستری مایل به قهوه‌ای

برای افرادی که پوست تیره دارند این رنگ جلوه و جذابیت بیشتری نسبت به رنگ‌های دیگر به صورت آن‌ها می‌بخشد. این رنگ بسیار زیبا در حال حاضر بیشترین مصرف را میان سلبریتی‌های با پوست سبزه دارد. می‌توانید رژ خاکستری مایل به قهوه‌ای را به صورت مات یا اکلیلی استفاده کنید.

سرخابی، رنگ رژلب برای پوست تیره

توجه داشته باشید که رنگ سرخابی با رنگ صورتی متفاوت است. رنگ‌های صورتی کمی روشن و ملایم هستند اما سرخابی از دسته رنگ‌های جیغ است که برای قرارها و جشن‌ها بهترین انتخاب است. اگر پوست سبزه دارید بهتر است از رنگ تیره آن استفاده کنید.

رژلب برای پوست تیره

قرمز روشن و مایل به بنفش

اکثر خانم‌ها از رنگ صورتی برای رژلب فراری هستند. رنگ رژ قرمز جلب توجه می‌کند به همین دلیل ممکن است برای استفاده روزانه مناسب نباشد. به جای صورتی و قرمز که رنگ‌های مناسب رژلب برای پوست تیره هستند می‌توانید از رنگ رژ قرمز روشن و مایل به بنفش استفاده کنید. این رنگ باعث می‌شود تا جذابیت پوست‌های سبزه چندین برابر شود. این رنگ رژ تنوع‌ زیادی دارد و افراد سبزه می‌توانند از تیره و روشن آن استفاده کنند.

قهوه‌ای شکلاتی

رژلب قهوه‌ای شکلاتی با رژ مسی متفاوت است. رنگ مسی روشن‌تر است و قهوه‌ای تیره‌تر. اگر پوست تیره دارید این رنگ به صورت شما می‌نشیند. این رنگ برای پوست تیره ساده است و می‌توانید روزانه از آن استفاده کنید.

نود، رنگ رژلب برای پوست تیره

با رژلب رنگ پوست می‌توانید آرایش ساده و باوقاری داشته باشید. اگر بخواهید از این رنگ زیبا در مهمانی‌ها استفاده کنید، برای جلوه بیشتر باید سایه تیره بزنید. با اضافه کردن برق لب یا رنگی طلایی مانند برنز می‌توانید فریبندگی آن را بیشتر کنید.

رژلب برای پوست تیره

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب شیک‌ترین پالتوهای امسال را بشناسید! را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. رها

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۳۸ ب٫ظ

    پوست من ب هیچ طریقی لک وتیرگی آن نمیرود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۰۰ ب٫ظ

      مطلب رفع تیرگی پوست داخل مجله هست، مطالعه بفرمایید

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۳۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۰۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۵۹ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۲ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۳۴ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۳۲ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…