۶ آیتم ضروری که همیشه در دکور منزل مد هستند

۷
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چیزهای مختلفی برای دکور خانه مد می‌شوند و بعد از مدتی از مد می‌افتند و دوباره پس از چند سال مد می‌شوند.
وسایل همیشه مد در دکور منزل

نمی‌توان به راحتی گفت چه طرح‌ها و رنگ‌هایی را می‌توان در دکوراسیون منزل برای سال‌های طولانی در خانه خود حفظ کرد. اما وسایلی هم در دکور منزل هستند که همیشه می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی وسایل همیشه مد در دکور منزل می‌پردازیم.

آیتم‌های کلاسیک، آنتیک یا عتیقه‌

آیتم‌های کلاسیک همانند چمدانی قدیمی یا مبلمان و کنسولی قدیمی در دکوراسیون داخلی خانه هستند که در هر اتاقی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این وسایل با آوردن احساسی نوستالژیک ظاهری متفاوت به فضا می‌دهند. از این رو داشتن  آیتم‌های کلاسیک  همیشه مفید خواهد بود حتی اگر ترند نباشد.

وسایل همیشه مد در دکور منزل

آباژورهای رومیزی کلاهکی

آباژورهای رومیزی نیز جزو مواردی هستند که هرگز از مد نمی‌افتند و  به راحتی با هر سبکی در دکوراسیون داخلی خانه هماهنگ می‌شوند. شما به راحتی می‌توانید این آباژورها را از نشیمن به اتاق و از اتاق به کنج دیگر خانه منتقل کنید.

وسایل همیشه مد در دکور منزل

سینی‌ها در ابعاد و متریال‌های متفاوت

سینی‌ها در دکوراسیون داخلی خانه هم مفید و هم تزئینی هستند. می‌توانید آن‌ها را روی میز جلومبلی، کنسول یا میز ناهارخوری قرار دهید. سینی‌ها با این همه رنگ، شکل و اندازه برای انتخاب، هرگز غیر قابل استفاده نمی‌شوند.

یکی از وسایل همیشه مد در دکور منزل اقلام حصیری است. از آنجا که حصیرها دست سازه‌های انسانی هستند همیشه کلاسیک و جذاب هستند و با تم طبیعی‌ خود گرمای خاصی را به منزل شما می‌بخشند. سینی‌ها در ابعاد و متریال‌های متفاوت

میزهای قهوه خوری(عسلی)

میزهای عسلی در دکوراسیون داخلی خانه نقشی چندجانبه ایفا می‌کنند. این میزها می‌توانند برای مهمان یا برای کار موقت و قرارگیری لپتاپ استفاده شوند. در واقع هر جا نیاز به سطح کوچکی دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر یک مدل میز عسلی ساده را انتخاب کنید می‌توانید در بخش‌های مختلف خانه تا سال‌ها از آن‌ها استفاده کنید. برای اینکه چیدمان زیبایی را در منزل خود تجربه کنید به مطلب گلدان‌های رنگی زیبا در منزل خود بسازید سر بزنید.

میزهای قهوه خوری(عسلی)

صندلی‌ها

هر خانه‌ای همیشه تعدادی صندلی نیاز دارد. این صندلی‌ها می‌توانند در بین مبلمان نشیمن قرار بگیرند یا در کنار میز غذاخوری یا در هنگام تماشای برف زمستان در کنار پنجره. این صندلی‌ها قابلیت هماهنگ شدن با هر دکوراسیونی را دارند و علاوه بر کاربردی بودن زیبایی خاصی را به فضای منزل شما می‌بخشند.

صندلی‌ها

پیشنهاد مطالعه: مطلب روشی ساده و ارزان برای تزیین آشپزخانه را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ در ۴:۱۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ در ۱:۰۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ شهریور ۱۴۰۱ در ۱:۱۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ شهریور ۱۴۰۱ در ۲:۳۴ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۵۷ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۲۷ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…