شیک‌ترین پالتوهای امسال را بشناسید!

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پالتو‌های زنانه که ظاهری شبیه به مانتو دارند و گاهی شبیه به کت یا تا زیر زانو را دربر می‌گیرند و گاهی تا روی کمر هستند.
مدل پالتو زنانه

پالتو زنانه یا کت لباسی است که باید یک یا چند جای خالی برای آن در کمد لباس‌های خود درنظر بگیرید. در این مطلب از مجله دلتا لیستی از انواع مدل پالتو زنانه و کت تهیه کرده‌ایم که هر دختری در کمد خود به آن نیاز دارد.

معرفی انواع مدل پالتو زنانه

ترنچ کت یا بارانی کلاسیک

بارانی کرم رنگ که سال‌ها است در انواع مدل پالتو زنانه یکه‌تازی می‌کند را به‌راحتی و با هر لباسی می‌توان ست کرد. از جمع‌های دوستانه تا جلسات کاری را می‌توانید با این بارانی تجربه کنید. ترنچ کت می‌تواند شما را در عصر پاییزی و در یک صبح خنک زمستانی گرم نگه دارد. ترنچ کت‌ها معمولا ضدآب هستند، پس شما پاسخ خود را برای روزهای بارانی پاییز یا عصرهای برفی زمستان پیدا کرده‌اید.

مدل پالتو زنانه

مدل کت یا پالتو چرم زنانه

اگر قصد دارید در کوتاه‌ترین زمان به ایده‌آل‌ترین پوشش خود برسید از داشتن یک کت یا پالتو چرم غافل نشوید. کت یا پالتو چرم در هر حالتی می‌تواند تیپ شما را تکمیل کند، چه زیپ‌دار چه دکمه‌ای، خواه جلو باز یا با کمربند. عموما کت‌ها یا پالتوهای چرم را به رنگ قهوه‌ای سوخته می‌شناسند. قهوه‌ای تقریبا مترادف کت‌های چرمی است، اما مشکی، قرمز و خاکستری از دیگر انتخاب‌های به همان‌اندازه شیک در مورد کت‌های چرم هستند.

کاپشن لحافی

پالتو یا کاپشن‌هایی که لحافی ترجمه می‌شوند، از جذاب‌ترین انواع مدل پالتو زنانه هستند. کاپشنی که هم شما را گرم نگه می‌دارد هم شیک و زیبا است. این پالتوها به‌خصوص در پاییز و چند هفته اول زمستان که پالتوها و بارانی‌های کلاسیک و چرم کافی نیستند، می‌توانند هم استایل شما را چشمگیرتر کنند هم از شما در برابر سرما محافظت کنند.

مدل پالتو زنانه

مدل پالتو اورکت زنانه

اورکت نسخه کاملا زمستانی از ترنچ کت شما است. اورکت می‌تواند شما را در برابر سرمای سخت زمستان در امان نگه دارد و البته شیک بودن استایل شما را تضمین کند. برای تکمیل شدن استایل خود می‌توانید اورکت‌ را با یک روسری پشمی شیک و چکمه بلند ست کنید. همچنین برای بستن شال و روسری خود می‌توانید به مطلب شیک‌ترین مدل‌های بستن شال و روسری مراجعه کنید.

کاپشن خز مصنوعی

در لیست انواع مدل پالتو زنانه هر خانم باید یک پالتو با خز مصنوعی وجود داشته باشد. پالتویی که می‌تواند به غیر از زیبایی، شما را در هر کجا که می‌روید خاص و منحصربه‌فرد نشان دهد. اگر اهل مد هستید پس برای استفاده از این پالتو خود را محدود به رنگ‌های کرم و قهوه‌ای نکنید و به سراغ سایر رنگ‌های این پالتو هم بروید.

مدل پالتو زنانه

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب آرایش چشم مخصوص خانم‌های عینکی را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. قیس وهابی

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۹ ق٫ظ

    خوب است

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۵ ب٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۵۶ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۵۷ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…