آرایش چشم مخصوص خانم‌های عینکی

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خانم‌های عینکی هنگام آرایش چشم کافی است نکات آرایشی و میزان آرایشی که باید داشته باشند را بدانند تا چشم‌های زیبایی از پشت عینک داشته باشند.
آرایش چشم عینکی ها

نحوه آرایش چشم عینکی ها نسبت به خانم‌هایی که عینکی نیستند کمی متفاوت است. اگر شما هم مجبور هستید از عینک استفاده کنید و از طرفی به آرایش چشم علاقه دارید این مطلب از مجله دلتا را از دست ندهید.

نحوه آرایش چشم مخصوص عینکی ها

برخی از خانم‌های عینکی به این دلیل که عینکی هستند بیخیال آرایش چشم می‌شوند اما عینک نباید شما را از آرایش چشم منصرف کند. آرایش چشم باعث می‌شود چشم‌های شما از پشت عینک بسیار زیباتر جلوه کنند.

اطراف چشم

اولین کاری که خانم‌های عینکی برای آرایش چشم‌های خود باید انجام دهند این است که پف و سیاهی زیر چشم‌ها را از بین ببرند. برای این کار باید از کانسیلر استفاده کرد، کانسیلر یکی از لوازم آرایش‌های پرکاربرد بین خانم‌های عینکی است زیرا تیرگی‌های اطراف چشم را مخفی می‌کند.

از روشن‌کننده داخل چشم، زیر خط چشم و زیر استخوان ابرو استفاده کنید. این روشنی در نزدیکی چشم سبب می‌شود که چشم‌ها روشن‌تر و بازتر دیده شود. هنگامی که این روشنی را با تیرگی ترکیب می‌کنید، تضادی زیبا و جذاب ایجاد نموده و سبب می‌شود چشمانی شاداب‌تر زیر عینک داشته باشید.

آرایش چشم عینکی ها

ابرو

خانم‌های عینکی باید به ابروهای خود اهمیت ویژه‌ای بدهند و همیشه آن‌ها را مرتب و خوش‌حالت نگه دارند، ریمل ابرو کمک بسیار زیادی به شما برای داشتن ابروهای زیبا می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مطلب بهترین روش برای بالا کشیدن ابرو در خانه را بخوانید.

آرایش چشم عینکی ها

اگر سعی کنید همیشه خط چشم نازک و ساده‌ای داشته باشید خیلی خوب است، خط چشم بیشترین تاثیر را در زیبایی چشم‌ها دارد مخصوصا برای خانم‌های عینکی داشتن خط چشم ضروری است.

سایه چشم‌های ملایم برای شما مناسب‌تر از سایه چشم‌های تیره و پررنگ هستند، سایه چشم‌هایی به رنگ‌های روشن صورتی، کرمی، نقره‌ای و غیره برای خانم‌های عینکی بسیار مناسب هستند.

با ریمل‌های حجم‌دهنده و ضدآب به مژه‌های خود حجم دهید و جذابیت چشم‌های خود را دو برابر کنید، حتی اگر هیچ آرایشی هم نداشته باشید ریمل به تنهایی می‌تواند چشم‌های جذابی به شما ببخشد.

آرایش چشم عینکی ها

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب نابودی موی سفید با این خوراکی شگفت‌انگیز را مطالعه کنید.

آرایش چشم عینکی

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۱۷ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۳۱ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…