۸ ترفند جذاب برای زیبایی دکوراسیون آشپزخانه

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آشپزخانه یکی از فضاهایی است که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و در زیبایی خانه موثر است. اگر دوست دارید آشپزخانه‌ای زیبا و شیک داشته باشید به روش های زیر توجه کنید.
نکات زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه مکانی است که بسیاری از کارهای خانه در آن انجام می‌گیرد. انگار که ما در آشپزخانه زندگی می‌کنیم. آشپزخانه قلب خانه است. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه می‌پردازیم.

طرح سیاه و سفید

شما می‌توانید از تک رنگ برای فضای آشپزخانه استفاده کنید. یک الگوی مدرن مثل این زیگزاگ سیاه و سفید، که از پیشخوان یا دیوار پشت سینک می‌گذرد، ساختار گرافیکی جالبی است. اگر فضای کابینت کم است، از قفسه‌های متحرک آویزان برای نگه‌داری ابزار یا به نمایش گذاشتن لوازم مورد علاقه‌ خود استفاده کنید.

نکات زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه

پر کردن فضای خالی

یک آشپزخانه بی‌رنگ را به‌وسیله سایه‌های متفاوت (خاکستری، کرم، سفید مایل به کرم) و بافت‌ها بپوشانید. بیشتر دیوار را با کابینت‌هایی از کف تا سقف پر کنید.

نکات زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه‌ کوچک

یک آشپزخانه کوچک به دقت و طراحی خلاقانه نیاز دارد. رنگ‌های سفید و خاکستری از لیمویی روشن و آبی فیروزه‌ای خیلی فریبنده‌تر هستند. اگر فضای کافی برای کابینت ندارید، یک وسیله مجزا برای نگهداری، اسباب و ظروف و لوازم حیاتی دیگر در آشپزخانه قرار دهید.

استفاده از رنگ‌های براق

اگر شما آشپزخانه‌ای با سبک مدرن دارید، یک رنگ برجسته و بسیار براق به‌کار ببرید. کابینت‌های سفید وانیلی و لاکی قرمز گیلاسی، این آشپزخانه را فوق‌العاده می‌کند. از به‌کار بردن رنگ‌های متفاوت دوری کنید، بقیه لوازم خود (منسوجات آشپزخانه، ابزار آشپزی، بشقاب‌ها) را در همین ترکیب رنگی نگه‌دارید.

دیوار سفید

دکوراسیون یک آشپزخانه بزرگ کار سختی است. اگر شما به رنگ‌های خنثی علاقه‌مند هستید (دیوار‌های سفید، پیشخوان گرانیت سنگی، کابینت سفید مایل به کرم) آزادی و انعطاف‌پذیری بیشتری برای به‌روزرسانی پیشخوان مثل منسوجات آشپزخانه، وسایل میزغذاخوری و قالیچه‌ها خواهید داشت.

دیوار سفید

طرح‌هایی جذاب

سقف‌های طاقی شکل بزرگ و پنجره‌های متعدد، می‌تواند یک اتاق را از اندازه‌ واقعی‌اش بزرگ‌تر نشان دهد. برای دکور کردن فضاهای سیاه و سفید، مبلمان چوبی را برای شخصیت دادن به شکل اتاق و صمیمی‌تر شدن آن به‌کار ببرید. برای اینکه دکور آشپزخانه را جذاب کنید به مطلب ۶ مدل فرش شیک و خاص در چیدمان آشپزخانه سر بزنید.

طرح‌هایی جذاب

انتخاب رنگ‌ها

یک اجاق گاز خیلی فوق العاده، آشپزخانه را بسیار متفاوت می‌کند. برای یک طیف رنگی خوب، یک پشت زمینه زیبا مثل شیشه آبی دریایی را در نظر بگیرید. برای درست کردن یک آشپزخانه راحت و آسوده و با کاربری آسان از آویزهای دندانه‌دار برای گذاشتن قابلمه و دیگ‌ها استفاده کنید.

تزیین فضا

همان‌طور که طاقچه‌ شومینه اطراف اتاق نشیمن یا تخت اطراف اتاق‌خواب را تزیین می‌کنید، برنامه‌ای هم برای اطراف اجاق گاز آشپزخانه‌ خود داشته باشید. محدوده‌ اجاق گاز، باید منطقه کانونی آشپزخانه باشد. می‌توانید قفسه‌هایی متحرک برای نگه داشتن کتاب آشپزی و ظروف، آویزان کنید.

تزیین فضا

پیشنهاد مطالعه: مطلب برای داشتن خانه‌ مدرن این ۷ چیز را از دست ندهید! را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۲۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۵۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۱۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۵۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۱ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…