برای داشتن خانه‌ مدرن این ۷ چیز را از دست ندهید!

۱۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خانه‌هایی با دکوراسیون مدرن خانه‌هایی هستند با حداکثر استفاده از فضا و حداقل تزیینات و همین موضوع باعث شده است به‌دلیل شرایط اقتصادی امروز بسیار پرطرفدار باشند.
نکات دکوراسیون و چیدمان مدرن در منزل

نکته مهم و اساسی در خانه‌هایی با دکوراسیون مدرن و لوکس، توجه زیاد به اقتصادی بودن در طولانی مدت و همچنین فراهم کردن امکانات با استفاده از حداقل تزیینات است. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات دکوراسیون و چیدمان مدرن در منزل می‌پردازیم.

آثار هنری دیواری در چیدمان مدرن

نقاشی‌ها یا آینه‌ها از دکورهای دیواری رایج در سبک مدرن هستند. البته بهتر است ساده و بدون قاب باشند. همچنین یک تابلوی نقاشی بزرگ به مجموعه‌ای از تابلوهای نقاشی کوچک ترجیح داده می‌شود، چرا که فضا را مرتب‌تر نشان داده و خطوط ساده در فضا حفظ می‌شوند.

نکات دکوراسیون و چیدمان مدرن در منزل

مبلمان مناسب برای چیدمان مدرن

درانتخاب مبلمان مدرن باید به‌سادگی و راحتی آن توجه شود. طرز چیدمان مبلمان منزل در این سبک متفاوت از بقیه سبک‌ها است. برای چیدمان مبل در فضای نشیمن خانه می‌بایست حتما از مبل‌هایی با طرح‌های ساده استفاده کرد و تا حد امکان از تعداد کمی از آن‌ها استفاده کرد. مبل‌های دو یا سه‌نفره برای اجرا در اتاق‌نشیمن بسیار مناسب هستند. رنگ‌های به‌کار‌رفته در مبلمان می‌توانند کرم، سفید و حتی مشکی باشند. برای اینکه خانه زیبایی داشته باشید به مطلب تنها با یک وسیله ورودی خانه را مدرن کنید سر بزنید.

نکات دکوراسیون و چیدمان مدرن در منزل

استفاده از میز مناسب

استفاده از میز مناسبی که با مبلمان نیز تطابق داشته باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است. میزهایی که معمولا در طراحی‌های مدرن از آن‌ها استفاده می‌شود، معمولا از چوب، شیشه و فلز ساخته می‌شوند.

حذف کاغذدیواری

کاغذ دیواری‌های تاریخ گذشته را حذف کنید. دیوارهای ساده، بدون تزیین و بدون کاغذ دیواری گزینه‌های خوبی برای تبدیل شدن خانه‌ شما به یک خانه مدرن است.

حذف کاغذ دیواری

رنگ را مدرن کنید

رنگ‌های خانه را تغییر دهید. خانه‌های مدرن اغلب پالت رنگی خنثی دارند اما انتخاب پالت رنگی مناسب، تنها به سلیقه شما، مبلمان و سایر وسایل منزل بستگی دارد.

چراغ‌ها را تغییر دهید

یکی از نکات دکوراسیون و چیدمان مدرن در منزل این است که چراغ‌ها و تجهیزات روشنایی خانه را تغییر داده و به‌جای لوسترهای پر تزیین و سنگین، از آویزهای ساده‌تر و به سبک مدرن برای اتاق غذاخوری و آشپزخانه‌ خود بهره ببرید.

چراغ‌ها را تغییر دهید

پرده‌ها را دریابید

اگر پرده‌های بزرگ با والان‌ها و تعلقات بیش از حد دارید، آن‌ها را با پرده‌های ساده‌تر و یکدست‌تر جایگزین کنید. پرده‌های ساده‌تر بیشتر از آنکه بر روی خودشان تاکید کنند بر روی فضا تاکید دارند. اگر می‌خواهید کاملا مدرن شوید، می‌توانید شیشه‌ها را مات کنید و پرده‌ها را به کل کنار بگذارید.

پرده‌ها را دریابید

پیشنهاد مطالعه: مطلب این رومیزی‌ها خانه شما را متحول می‌کنند را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در ۱:۴۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در ۱:۲۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در ۶:۱۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در ۵:۳۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۲۱ ب٫ظ

  6. سوره

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۶ ق٫ظ

    مطالب خیلی خوب جالبو خواندنی هستند من همیشه از مطلب های پوستی و خوراکی برای پوست را می‌خوانم ولی در کل مجله دلخواهمناست وازشما تشکر میکنم

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۴۴ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۱۷ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۴ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…