شیک‌ترین مدل‌های بستن شال و روسری

۶
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هماهنگی استایل و به روز بودن نیازمند خرید متعدد است. اما با ترفندهایی‌ مثل ابتکار و نوآوری ضمن کاهش هزینه و عدم مصرف‌گرایی، می‌توان به استایل چشم‌نوازی دست یافت.
مدل بستن شال

با گذشت زمان و پیشرفت روزافزون صنعت و نساجی، روسری و شال در انواع مختلف موجود است. پیش از هماهنگ کردن شال و روسری و استایل آن، باید به جنس و کاربرد، رنگ پوست و حالت چهره توجه شود. در این مطلب از مجله دلتا ۴ مدل بستن شال و روسری آموزش داده می‌شود..

۴ مدل بستن شال و روسری

بستن توربان

توربان پرطرفدارترین مدل بستن شال و روسری است. برای این مدل، شال یا روسری موردنظر را روی سر انداخته، سپس ۲ طرف شال یا روسری را از جلو صورت عبور داده و گره بزنید. در نهایت آن را برگردانده و ببندید. روش راحت‌تر هم مانند بستن حوله سر است، به جلو خم شده و روسری یا شال را دور سر پیچانده و به‌آهستگی به سمت بالا آورده شود. در نهایت دسته شال و روسری را به زیر آن ببرید. توربان، برای ورزش و مهمانی غیررسمی ایده مناسبی است. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب چگونه یک استایل عاشقانه جذاب داشته باشیم؟ (ویژه ولنتاین) را بخوانید.

مدل بستن شال

مدل آبشاری

برای مدل بستن شال و روسری، که یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها است، ابتدا مو را کامل در بالای سر ببندید. سپس شال را از وسط تا کرده و روی سر قرار دهید و یک طرف شال را به زیر اسکرانچی سنجاق کنید. قسمت بالای شال را به‌صورت لایه‌ای بالا بیاورید و دوباره سنجاق بزنید. طرف راست شال را از بالای سر به سمت مخالف بپیچانید.

مدل بستن شال و روسری ضخیم

در فصول سرد سال از شال و روسری باضخامت بیشتر استفاده می‌شود. پس استایل و بستن آن، اندکی دشوار‌ است. شال و روسری را دور سر پیچانده و جلو گردن گره بزنید. یقه پالتو بر روی شال قرار می‌گیرد. می‌توان شال را سر کرد و سپس به دور گردن پیچاند و با گره فیکس کرد. سپس انتهای آن را از یقه شال عبور داد.

مدل شال با گیره

یکی از روش‌های‌ساده و رایج مدل بستن شال، گیره است. برای این مدل، شال و روسری را روی سر قرار دهید. سپس با کمک سنجاق، ۲ قسمت میانی را به‌هم وصل و این قسمت را به پشت گردن ببرید. در این مرحله، می‌توانید شال را با گیره تزئین کنید. در انتها، لبه بلند شال را به جلو شانه برده و انتهای مخالف را پشت شانه بیاندازید.

مدل بستن شال

پیشنهاد مطالعه: می‌توانید مطلب لباسی که قد کوتاه‌ها در آن بی‌نظیر هستند! را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۴۸ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۱۳ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…