بهترین روش برای بالا کشیدن ابرو در خانه

۹
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از مهم‌ترین عضوهای بدن که می‌تواند تاثیر زیادی روی زیبایی صورت داشته باشد، ابروها هستند. خوشبختانه راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان به کمک آن‌ها ابروها را بالا کشید.
بالا کشیدن ابرو

با گذشت زمان ماهیچه‌های ناحیه ابرو ضعیف شده و ابروها به سمت پایین کشیده می‌شوند. ما در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم شما را با راه های بالا کشیدن ابرو آشنا نماییم.

راه های بالا کشیدن ابرو

چسب ابرو

یکی از جدیدترین محصولاتی که به‌تازگی بسیاری از افراد از آن برای بالا کشیدن ابرو استفاده می‌کنند، چسب ابرو است. ۲ نوع چسب وجود دارد که با توجه به میزان تعریق پوست خود، می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. یک راه چسب‌های ماتیکی است که شما می‌توانید به‌راحتی از آن برای بالا کشیدن ابرو استفاده نمایید. دیگری چسبی کرم مانند است که برای افرادی که تعریق زیادی دارند، مناسب خواهد بود.

برای بالا کشیدن ابرو خود اول از همه ابروهای خود را به کمک یک پد الکلی خوب تمیز کنید. ابروهای خود را به سمت بالا تمیز کنید تا شکل عمودی بگیرد، این کار را می‌توانید به کمک شانه و مسواک ابرو نیز انجام دهید. توجه داشته باشید که موهای ابروهای شما و همچنین پوست اطراف آن باید فاقد هرگونه روغن طبیعی یا مرطوب‌کننده باشد.
در مرحله بعدی باید الگوی رشد طبیعی موهای خود را درنظر گرفته و چسب را به آن به سمت بالا بزنید و روی ابروهای خود فشار دهید. سپس به کمک انگشتان خود، آن را بالا بکشید.

برای بهتر بالا کشیدن ابرو ۶۰ الی ۹۰ ثانیه از باد خنک سشوار استفاده کرده و آن را روی چسب بگیرید تا خشک شود. در آخر هم پودرهای ریز را خرد کرده و روی ابرو فشار دهید. ۳۰ ثانیه صبر کنید و سپس با استفاده از قلم، پودرهای اضافی را پاک نمایید. این کار را ۲ الی ۳ بار دیگر انجام دهید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب رنگ مو مناسب برای پوست شما چه رنگی است؟ را بخوانید.

بالا کشیدن ابرو

بالا کشیدن ابرو با ورزش

روش دیگری نیز وجود دارد که شما می‌توانید از آن برای بالا کشیدن ابرو استفاده نمایید و آن هم ورزش است. درست است که پیمودن چرخه طبیعی افزایش سن چهره را تغییر می‌دهد، اما می‌توان با استفاده از تکنیک‌هایی این روند را کند نمود. یکی از این روش‌ها، ورزش کردن است.

۳ انگشت میانی خود از هر دست را زیر ابروهای خود قرار دهید. توجه داشته باشید که کف دستان در برابر صورت خود صاف باشد. سپس به آرامی ابروهای خود را به بالا و به سمت بیرون بکشید. در این حالت باید چشم‌های شما باز باشد. این وضعیت را برای مدت ۶ ثانیه حفظ نمایید. در حالی که چشمان شما هنوز باز هستند، به‌آرامی ابروهای خود را بالا برده و با انگشتان خود فشار دهید و ۶ ثانیه نگه دارید.

بالا کشیدن ابرو

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب راهکارهایی شگفت‌انگیز برای رهایی از شکنندگی ناخن‌ها را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

  2. نادیا

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۱ ب٫ظ

    من هم دارم در منزل این کار را انجام میدم تاحدودی ابروم بالا رفته

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۴۰ ب٫ظ

      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۳۹ ب٫ظ

    عالی ممنون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۱۳ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۲۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۰:۳۹ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۳۴ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…