رسم‌های عجیبی که باورتان نمی‌شود وجود داشته باشند!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هر کشوری آدابی مخصوص به خودش را دارد که برایش قابل احترام است و شاید برای افرادی دیگر با ملیتی دیگر، نامانوس باشد اما این رسوم از کجا آمده‌اند؟
رسم های عجیب جهان

امروز در این مطلب می‌خواهیم تا برخی از رسومی را برای شما بازگو کنیم که شاید همتایش در نقطه دیگری از جهان وجود نداشته باشد. تا انتها با  مجله دلتا همراه باشید تا به بررسی رسم های عجیب جهان بپردازیم.

رسم های عجیب جهان

کشور کره جنوبی

در این کشور براساس یک قانون نانوشته نوشتن اسم با جوهر قرمز ممنوع است. در کره از دوران کهن برایشان اینگونه رسم بوده که اسامی مردگان خود را با جوهر قرمز می‌نوشتند.

کشور ترکیه

در ترکیه رسمی هست که در آن باید شترها با یکدیگر کشتی بگیرند. در واقع باید اینگونه بگوییم که در ترکیه مردم از تماشای مبارزه شترهای نر بسیار هیجان‌زده می‌شوند. این نبرد برعکس مبارزه خروس‌ها و گاوهای نر در اسپانیا که معمولا صحنه‌های گوش خراشی را رقم می‌زند، جراحتی در بر ندارد اما با این وجود از تماشاچیان خواسته می‌شود که از شترهای مبارز فاصله بگیرند. علتش هم این است که ممکن است در حین مبارزه، شترهای مبارز بزاق دهان خود را که بوی بسیار بدی هم دارد، بر روی تماشاچیان بیندازند.

رسم های عجیب جهان

کشور اندونزی

به اندونزی که برویم می‌بینیم که، در جزایر بالی یک مراسم عجیب و غریب وجود دارد که پیش از مراسم عروسی برای عروس و داماد انجام می‌شود. یکی از دندان‌های عروس و یکی از دندان‌ها داماد پر می‌شود. این کار برای این انجام می‌شود که نیروهای شیطانی و خصوصیت‌های اهریمنی همچون خشم، شهوت، عصبانیت، طمع و حسادت از جسم آن‌ها خارج شود.

کشور برزیل

در برزیل برای اثبات شجاعت خود، دستان خود را در کیسه‌ای پر از مورچه‌های قرمز خشمگین قرار می‌دهند تا به همه ثابت کنند تحمل درد را دارند. نیش این مورچه‌ها واقعا دردناک است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب قوانین عجیب دنیا که با رعایت نکردنش جریمه می‌شوید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۴۹ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۱۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۱۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…