لباسی که قد کوتاه‌ها در آن بی‌نظیر هستند!

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر فکر می‌کنید که دارای قد کوتاهی هستید، باید بدانید که می‌توانید به وسیله درست لباس پوشیدن می‌توانید تا حد زیادی خطای دید ایجاد کرده و قد بلندتر به‌نظر برسید.
لباس پوشیدن افراد قد کوتاه

هر اندامی که دارید باید اصول درست پوشیدن آن را بدانید. همچنین باید بدانید که اگر نکات را رعایت نکنید ممکن است که کوتاه بودن قد شما به‌راحتی آشکار شود و به چشم بیاید. در این مطلب از مجله دلتا اصول لباس پوشیدن افراد قد کوتاه را بیان می‌کنیم.

اصول لباس پوشیدن افراد قد کوتاه

از طرح‌های مناسب استفاده کنید

برای رعایت اصول لباس پوشیدن افراد قد کوتاه، از پوشیدن لباس‌هایی با طرح‌های شلوغ دوری کنید. پارچه‌های ساده و بدون طرح برای افراد کوتاه مناسب‌ترین هستند. اما اگر از لباس‌های ساده خسته شده‌اید، لباس‌های با طرح‌های ریز را انتخاب کنید. رمز دیگر قدبلند به‌نظر رسیدن استفاده از طرح، اجزا و نقش‌های لباس راه‌راه عمودی است. مثلا برای لباس ورزشی، شلوار‌های گرمکنی انتخاب کنید که روی بغل پاهای شما خطوط عمودی داشته باشند.

لباس پوشیدن افراد قد کوتاه

از پوشیدن بعضی از لباس‌های کوتاه دوری کنید

منظور تمامی لباس‌های کوتاه نیست. لباس‌های کوتاهی که طول دامن آن‌ها تا بالا یا روی زانو است و خیلی کوتاه هستند سبب کشیده‌تر شدن پاهای شما می‌شوند. اما لباس‌هایی که دامن آن‌ها تا زیر زانو است و طول ساق پا را از وسط قطع می‌کنند سبب کوتاه‌تر به چشم آمدن شما می‌شود. برای رعایت اصول لباس پوشیدن افراد قد کوتاه، دور لباس‌های کوتاه را خط بکشید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب کاربردی‌ترین لباس‌هایی که در هر فصل نیاز دارید! را بخوانید.

مانتو مناسب بپوشید

بهترین مانتو برای این افراد سایز بودن است، یعنی مانتو باید کاملا اندازه بدن باشد. خیلی بلند نباشد، ترجیحا تا زیر زانو برای این افراد ایده‌آل است. در قسمت پایین مانتو خیلی حجیم و پرچین نباشد، در اینجا توصیه می‌کنیم در انتخاب پارچه کمی دقت کنید و از پارچه‌های ظریفتر، سبک وزن و ساده استفاده کنید. پارچه‌هایی با طرح‌های راه‌راه خیلی عالی هستند، چون باعث خطای دید شده و اندام را کشیده‌تر نشان می‌دهند.

لباس مجلسی پوشیدن افراد قد کوتاه

لباس‌هایی با دامن فون و راسته باعث کشیده‌تر شدن اندام شما می‌شود. مدل لباس‌های مجلسی که دامن آن‌ها از زیر سینه شروع می‌شود در افراد خطای دید ایجاد می‌کند و بالاتنه را کوتاه و پایین‌تنه را بلندتر نشان می‌دهد. به همین علت برای افراد قد کوتاه گزینه مناسبی است.

دقت به جنس لباس، از اصول لباس پوشیدن افراد قد کوتاه

پوشیدن لباس‌های حجیم و شلوغ که به ظاهر قرار است حجمی به اندام شما اضافه کند به هر شکلی برای جثه کوچک و ظاهر ریزنقش شما بسیار نامناسب خواهد بود. همچنین از پوشیدن لباس‌هایی با طرح‌های برجسته خودداری کنید. در‌عوض پارچه‌های تیره رنگ و نازک را انتخاب کنید.

لباس پوشیدن افراد قد کوتاه

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب در روز عشق، شیک و زیبا باشید! را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۵۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۴۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۳۶ ب٫ظ

    عالی و مفید

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۱۴ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۰۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…