۵ چیزی که پذیرایی شما را کوچک‌تر نشان می‌دهد

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چیدمان و دکوراسیون پذیرایی کوچک می‌تواند با چالش‌های دشواری همراه باشد، خصوصا اگر نوری که این فضا دریافت می‌کند هم چندان زیاد نباشد.
دکوراسیون داخلی پذیرایی کوچک منزل

اگر دکوراسیون داخلی پذیرایی کوچک منزل برای شما مهم است، می‌توانید نکاتی را که در این مطلب از مجله دلتا  ذکر شده است را مطالعه کنید و در خصوص تغییراتی که می‌توانند نمای زیباتری در منزل شما ایجاد کنند، تصمیم بگیرید.

تزیین دیوار با کاغذ دیواری‌های گل درشت و پرنقش و نگار

کاغذ دیواری‌هایی که بافت‌های درشت و نقوش برجسته و بزرگ دارند، علاوه بر ایجاد یک جلوه شلوغ، پذیرایی را کوچک‌تر از آنچه که هست به نمایش می‌گذارند. بهترین کاغذ دیواری برای تزیین دیوار در دکوراسیون یک پذیرایی کوچک، کاغذهای روشن با طرح‌های ریز و کمرنگ یا کاغذ دیواری‌های بافت‌دار و بدون نقش هستند.

دکوراسیون داخلی پذیرایی کوچک منزل

دکوراسیون داخلی پذیرایی کوچک منزل با رنگ‌های متعدد

پذیرایی کوچک و جمع و جور منزل خود را تبدیل به یک دفتر نقاشی رنگی رنگی نکنید. به‌جای ایجاد جذابیت و نمایش رنگ‌های مختلف، یک نمای شلوغ و بهم‌ریخته ایجاد می‌شود. اگر منزل شما آپارتمانی است یا نورگیری معمولی یا اندکی دارد، در دکوراسیون پذیرایی به‌صورت کلی، چه برای مبلمان و پرده‌ها و چه انتخاب رنگ و تزیینات دیوارها از دو یا سه رنگ استفاده کنید. به علاوه، دو یا سه رنگ انتخاب شده نیز بایستی با یکدیگر کاملا هماهنگ شوند.

دکوراسیون داخلی پذیرایی کوچک منزل

 قرار دادن کابینت‌های تیره رنگ و شلوغ درکنار یک پذیرایی کوچک

کابینت‌های آشپزخانه حتی اگر از فضای پذیرایی به میزان کمی دیده شوند، باز هم تاثیر زیادی در دکوراسیون پذیرایی دارد. در پذیرایی‌های کوچک خصوصا اگر نور اندکی داشته باشند، لازم است که برای کابینت‌ها از رنگ‌های روشن و طراحی‌های ساده استفاده کنید.

پایه‌های کوتاه مبلمان

برای انتخاب مبلمان سعی کنید از مبلی استفاده کنید که پایه‌های بلندی دارد. مبلمان با پایه‌های بلند باعث می‌شود که فضای زیر آن دیده شود و خانه بزرگ‌تر به‌نظر برسد. برای اینکه مبلمان منزل را زیباتر کنید به مطلب با این ۵ روش مبلمان کهنه خود را نو کنید سر بزنید.

پایه‌های کوتاه مبلمان

چسباندن مبل و صندلی به دیوار

در خانه‌های کوچک نباید مبلمان را به دیوار چسباند. در این حالت نه تنها خانه کوچک‌تر از معمول به‌نظر می‌رسد بلکه فضای میانی به‌وجود آمده به نوعی غیر قابل استفاده خواهد بود. پس بهتر است وسایل خانه را از دیوار‌ها دور کنید تا حس خوبی که به شما منتقل خواهد شد را حس کنید.

چسباندن مبل و صندلی به دیوار

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه با مواد دور ریختنی وسایل دکوری بسازیم؟ را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۴۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۱ ب٫ظ

  5. شهریار سلطانی نژاد

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۴۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۱۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…