این پرده‌ها نشیمن را لوکس و مدرن می‌کنند

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پرده یکی از وسایل تعیین‌کننده و مهم در اتاق نشیمن است. بهتر است برای انتخاب پرده مناسب به طرح کلی و رنگ زمینه اتاق نشیمن خود توجه داشته باشید.
مدل های زیبا و جذاب پرده در نشیمن

پرده اتاق نشیمن یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین ارکان در دکوراسیون است. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مدل های زیبا و جذاب پرده در نشیمن می‌پردازیم.

پرده طرح‌دار

پرده طرح‌دار فضایی گرم به اتاق نشیمن می‌بخشد. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید پرده‌های اتاق نشیمن، طرح‌دار هستند و در کنار آن، کاناپه و مبل تکی با رنگ تیره قرار گرفته است. میز عثمانی که روکش چرم دارد و صندلی دسته‌دار مدل لویی شانزدهم با روکش کتانی، فضایی گرم و صمیمی ایجاد کرده‌اند.

مدل های زیبا و جذاب پرده در نشیمن

پرده راه‌راه قرمز

اتاق نشیمن این خانه قدیمی به سبک انگلیسی و وسایل مدرن، با پرده‌های شاد و قرمز رنگ روشن و پرنور به‌نظر می‌رسد. دیوارها با کاغذ دیواری تک‌رنگ پوشیده شده‌اند و یک تابلوی نقاشی بالای شومینه فضا را مدرن‌تر کرده است.

مدل های زیبا و جذاب پرده در نشیمن

پرده دارای سایه روشن (آمبره)

یکی از مدل های زیبا و جذاب پرده در نشیمن پرده‌های دارای سایه روشن (آمبره) هستند. پرده‌های ابریشمی که سایه روشن رنگی دارند، روح زنده‌ای به این آپارتمان مجلل بخشیده‌اند.

پرده دارای سایه روشن (آمبره)

پرده گل‌دار

در این خانه روستایی پرده‌های اتاق نشیمن از جنس لینن گل‌دار هستند. گل‌های  پرده با سایر طیف‌های رنگی اتاق که در طراحی استفاده شده هماهنگ است و در عین حال، تضادی با رنگ دیوارها ندارد. برای این‌که چیدمان زیباتری داشته باشید به مطلب ۷ عادت‌ غلط در چیدمان که دکور منزل را زشت می‌کند سر بزنید.

پرده گل‌دار

پرده حاشیه دوزی شده

رنگ غالب این اتاق نشیمن قرمز است و پرده‌های حاشیه دوزی شده به رنگ خنثی، تضاد جالبی با رنگ دیوارها پیدا کرده است. همچنین کاناپه و زیرپایی که روکش لینن و مخمل دارند، صندلی حصیری و میز عصرانه، هارمونی جالبی با هم دارند.

پرده حاشیه دوزی شده

پرده سفید و طوسی

در این آپارتمان، پرده‌های سفید و طوسی به شکل نامحسوس با هم ترکیب شده‌اند و به اتاق نشیمن که با مدلی قدیمی دکور شده است، ظاهری روشن و سفیدفام بخشیده‌اند. شمعدان‌های سفید و صندلی‌هایی به سبک چینی، با یک میز سفید مرمری در کنار هم قرار گرفته‌اند.

پرده سفید و طوسی

پرده پر نقش و نگار

در اتاق نشیمن این خانه انواع و اقسام طرح‌ها به چشم می‌خورد و پرده مشکی و طوسی این اتاق نیز از این امر مستثنی نیست. روکش کاناپه از جنس مخمل است و زیرپایی‌ها نیز ایتالیایی هستند. قالیچه سفارشی نیز تبتی است.

پرده پر نقش و نگار

پیشنهاد مطالعه: مطلب لوسترهایی شیک و زیبا برای آشپزخانه شما را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۲۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…